niet ingedaald

Nou, ook lekker voor de spanning rondom je bevalling: Ons kindje is nog steeds niet ingedaald! Ben nu 39+1 en we moeten morgen een echo maken om te kijken of alles in orde is. Ben er helemaal onzeker van....het is onze eerste, dus de baby had allang ingedaald moeten zijn....
Het kán dat er niets aan de hand is en dat de beeb gewoon besloten heeft pas tijdens de bevalling in te dalen, maar 'normaal' is dat niet...
Het kan ook zijn dat de placenta voor de opening ligt.......wat dan??? Waarschijnlijk wordt het dan een keizersnede als ik zo op internet lees... whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, om GEK van te worden toch, zo vlak voor de uitgerekende datum?!!!!!!!!
Sorry, moest het ff kwijt.......
Ik laat morgen weten hoe de echo was (wel een leuke bijkomstigheid trouwens dat we zo vlak voor de uitgerkende datum ons welkome wondertje nog even kunnen zien;)

oooww dat is idd ff schrikken ja zo voor de uitgerekende datum!! Succes morgen bij de echo en hopen dat ze t fout hadden en de kleine toch lekker zit ingedaald,! Een voordeel is dan idd dat je nog ff kunt kijken tijdens de echo!!

Sterkte

xxx Joyce

Oh dat is indd ff schrikken zo vlak voor de uitgerekende datum zeg!!!
Fijn dat ze morgen een echo gaan maken. Ik hoop dat alles gewoon goed is en geniet nog ff van de echo en van je kleintje in je buik.
Heeel veel succes morgen!!!!

Liefs marielle 40w2d

Oh dat is indd ff schrikken zo vlak voor de uitgerekende datum zeg!!!
Fijn dat ze morgen een echo gaan maken. Ik hoop dat alles gewoon goed is en geniet nog ff van de echo en van je kleintje in je buik.
Heeel veel succes morgen!!!!

Liefs marielle 40w2d

Relax!! Niet gedaald hoeft helemaal geen probleem te zijn! Als die placenta echt voor de uitgang had gelegen hadden ze dat allang gezien op de echo, dus maak je niet teveel zorgen meid. Hier 2x een kind dat niet ingedaald was. Waarom? Geen idee.
Je moet er nu alleen op letten dat als je vliezen breken je gaat liggen. Ze luisteren dan even hoe het kind het doet en als al het water weg is kan je weer gaan staan. Het komt heel, heeel zelden voor dat de navelstreng ervoor zakt.

Mijn ervaring bij de bevalling: door de kracht van de ween word het koppie het bekken in gedrukt en daalt het gewoon in. Misschien dat je niet in een half uur klaar bent met persen als jet je eerste is, maar dat zegt zelfs ook niks. Bij de eerste heb ik een dik uur geperst, bij de tweede was hij er in een perswee, beide niet ingedaald.

Duss, geen stress is niet goed voor je. Gewoon even die echo morgen en de bevalling lekker op je af laten komen. Komt echt goed hoor!

Heel veel succes!

Liefs, Marijne

Ja dat van die placenta checken ze bij de 20 weken echo en dan moet je rond 30 weken nog een keer alsie ervoor ligt! (dat had ik) dus kleine kans dat je dat aan de hand hebt toch....
succes nog!!
xMarij

Terug
Bovenaan