Niet inleiden omdat je een keizersnede hebt gehad?

Hoi meiden,

Mijn zoon is 2 jaar terug met een keizersnede gehaald, dit ging allemaal prima, en de hechting is prima genezen.

Nu zei mijn schoonzus net, dat ze niet snel voor inleiden kiezen, of je helemaal niet inleiden als je een keizersnede hebt gehad.

Iemand ervaring?

Liefs supermams MORGEN 38 WEKEN ZWANGER!!!!!!

Klopt!
Ze mogen wel bijstimuleren als de bevalling niet vordert maar dan moet je echt al zelf goed bezig zijn. Inleiden doen ze niet ivm risico van het baarmoederlitteken.

groetjes, Anita

Goh zeg... hmmm en als je nu 2 weken overtijd loopt? Dan maken ze zeker een uitzondering, of zou het dan weer een keizersnede moeten worden. Nouja, ik moet maandag naar de gyn, zal het hem is even vragen.

Maar ik geloof direct dat de weeen die daardoor opgewekt worden, een stuk pittiger zijn, maar van de andere kant, versnelt dit de bevalling natuurlijk alleen maar. Dus ja, het heeft allemaal weer voor een nadelen. Hoop natuurlijk dat het gewoon gaat beginnen, op de normale manier, en dat ik gewoon persdrang krijg (wat mijn moeder tijdens haar bevalling niet meer voelde... en toen alsnog ingeleid moest worden) zodat ik de bevalling zelf mag doen!!!

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Liefs supermams

Ow, dit wist ik ook niet, ik ben 3 jaar geleden bevallen middels een keizersnee maar ik heb niet gehoord dat ze niet inleiden, hoe moet dat dan idd als je 42 ben en als er meconium in het vruchtwater zit, dit was bij mijn dochter het geval waardoor ik destijds ben ingeleid maar dat je bevalling dan sneller gaat is niet helemaal waar. het is bij mij uiteindelijk een keizersnee geworden.

Nou ik wacht het allemaal wel af, ik moet officieel nog 1 week.

lfs

hoi dames,ben vanmorgen net weer op controle geweest in het ziekenhuis.Hij had het wel over inleiden ,maar dan moest alles wel al goed rijp zijn dan kon het opzich geen kwaad gezien de keizersnee die ik ook drie jaar geleden heb gehad.maar het mooiste is natuurlijk dat het uitzichzelf begint.afwachten dus.groetjes patries

Hoiii

O ik dacht dat een inleidende bevalling heftiger maar ook  "sneller"  kan werken dan een "natuurlijke bevalling" maarja, ben nog nooit ingeleid, dus weet het niet uit ervaring..

huh wat zijn mijn lettertjes ineens klein!!! haha.. mn zoon moest weer zonodig aan het toetsenbord zitten!!
We wachten maar gewoon af.

Liefs José

Terug
Bovenaan