Niet kunnen boeren??

Hoi,
Onze dochter van 4 wkeen oud ktijgt 5 voedingen friso comfort. Al vanaf het begin heeft ze moeite om boertjes te laten. Soms zitten we we wel 20 minuten te klopen enzo. We ;eggen haar dan toch maar terug in de wieg, maar vaak wordt ze dan een uur of 2 later wakker en dan zit het haar heel hoog.
Dius, Wie of wie heeft er tips om haar makkelijker te laten boeren?

Alvast bedankt\GrTanja

Hoi Tanja(hihi,zo heet ik zelf ook).
Wij hadden met Delano precies hetzelfde probleem,kloppen tot je een ons weegt maar geen boertje...
Via de vrouw van mijn schoonvader,heb ik het middel SAB SIMPLEX gekregen,en het werkt perfect,de boertjes komen makkelijker,en als er geen komt,hebben ze er meestal ook geen last van.
Jammer genoeg kun je het alleen in Duisland kopen,en via internet geloof ik,dan moet je even googlen.
Ik heb het geluk dat mijn schoonvader in Duitsland woont dus die neemt het voor ons mee,maar wij wonen ook vlakbij de duitse grens.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Tanja

hai tanja...

vervelend is dat zeg!!! onze dochter doet t allemaal gelukkig vaak zelf!! ik neem aan dat je al allerlei dingen hebt geprobeerd in houdingen enzo? ik laat haar altijd in de kom van mijn arm zitten en dan kloppen op de rug...of ik leg haar over mijn schouder...wat ik wel eens heb gehoord...(ik heb het niet geprobeerd hoor!) is je kindje 'over de knie leggen'...dan ligt ze met haar buikje op je been met aan de ene kant haar hoofd en aan de andere kan haar benen...de tip kwam van een kraamverzorgster met pensioen...Ik merk ook wel eens dat er juist een boer komt als ik haar van mijn schouder af haal en weer recht op zet...
nou ik wens je veel succes! ik heb wel niet zoveel tips...maar wie weet heb je er toch wat aan....
groetjes minie

Over het algemeen gaat het bij mijn zoontje goed. Wat nog wel eens bij hem wilde helpen om hem op zijn billen te kloppen, een stukje te lopen met zijn  hoofd op mijn schouder  of om hem even op zijn rug te houden in je armen en dan weer overeind te doen. Maar het gebeurt dan ook nog wel eens dat er voeding mee terug komt. Daar moet je dan dus wel op letten.

Succes
Marianne

Hoi Tanja,
Mijn dochtertje deed het de eerste 2 maanden ook nauwelijks en nu boert ze als de beste... Dus misschien is er nog hoop!!! Ik hoop het voor je!!! Verder weet ik ook niet wat er zou werken...
Mar

Hoi Tanja,

Mijn dochtertje boerde in het begin ook heel moeilijk! Wat bij haar wel hielp was haar eventjes op haar ruggetje leggen, dan begon ze vanzelf te kronkelen na een paar minuutjes en als we haar dan weer oppakten, kwam de boer vanzelf.
Ook goed onder de armpjes vasthouden en dan optillen, zodat het lijfje goed lang wordt en oprekt, dat wil ook wel eens helpen.

Succes!
Petra  

Terug
Bovenaan