Niet kunnen eten

<p>Ik ben nu 7 weken zwanger en kan bijna niks eten. Het is net alsof ik 3 stenen in mijn maag heb en ben ook misselijk de hele dag. Nu ben ik ruim 2 kilo afgevallen in een week. </p><p>Met mijn eerste zwangerschap heb ik veel overgeven maar kon ik juist wel eten. Toen was ik in 7 weken 10 kilo afgevallen. </p><p>Ik heb eind volgende week pas een afspraak bij de verloskundige. Heeft iemand van jullie dit ook gehad en tips? </p><p>Ik eet nu bijv op de hele dag 2 droge beschuiten en een kop soep. Hier moet ik echt al veel moeite voor doen en meer krijg ik er ook echt niet in..?</p><p>liefs</p>

Lastig, heb ik tot het derde trimester gehad.. Alles wat erin ging kwam er daarintegen ook gewoon weer uit. Yoghurt, thee, beschuiten moest ik het van hebben. Probeer vooral elk half uur wat kleins te eten en te drinken ookal is het met tegenzin!

Ik heb het eerste trimester vooral veel vloeibaar ‘gegeten’ Ik had altijd een breaker bij me en van dat knijpfruit, ook at ik veel banaan. Ik moest me er wel echt tot zetten om te eten, maar wist dat als ik het niet deed ik later alleen maar misselijker werd! Hopelijk heb je er over een maand geen last meer van. ?

Hi! Voel je je inmiddels beter? Ik ben nu 13 weken zwanger en kan nog steeds amper eten. Alles komt er constant uit, ook vloeibaar eten. Hoop dat jij je inmiddels beter voelt. Ik tel de weken af, ze zeggen dat het met week 16 minder moet worden haha.

Terug
Bovenaan