Niet kunnen eten.

<p>Lieve dames, </p><p>Ik zit met een probleempje. Sinds mijn 16e week van mijn zwangerschap is mijn eetlust compleet verdwenen. Ik heb al moeite met een boterham en moet mezelf echt forceren iets naar binnen te krijgen. Ben nu 21 weken en nog steeds gaat het niet veel beter. Van de voren ben ik eigenlijk al aan het stressen als ik moet gaan eten omdat ik alweer weet wat voor gevecht het gaan zijn om ook maar iets weg te krijgen, het is gwn alsof me keel blokkeerd want is niet eens dat ik misselijk ben maar moet soms toch ook overgeven.  Fruit gaat nog redelijk goed naar binnen maar heb dan toch het idee dat ik niet genoeg naar binnen krijg en blijf fan ook echt een honger gevoel houden. Ben echt ten einde raad, raak er zo gefrustreerd en verdrietig van....Hebben meer dames hier last van?? </p>

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar misschien helpt het om niet te proberen een hele maaltijd in één keer te eten? Gewoon kleine hapjes tussendoor doen zegmaar? Je zegt dat fruit redelijk gaat, dus daar dan sowieso goed van blijven eten. Verder misschien noten om op te knabbelen? Voelt niet als een maaltijd, maar zitten wel goede stoffen in. Crackers op je gemakje wegwerken, terwijl je met iets bezig bent... Dat soort dingen. Wie weet gaat dat beter dan bijvoorbeeld in één keer een hele boterham!

Hoi
Momenteel ben ik 32 weken zwanger en heb hier enorm last van vanaf week 20.
Ook ik ben er van te voren mee bezig van ojee ik moet zo wat gaan eten, en zie er zo tegenop. Niks klinkt meer lekker en is zo tegenstrijdig. Ik neem een multivitamine van davitamon (mama, is speciaal voor in de zwangerschap), want ik wil niet dat de kleine iets te kort komt.
Ik herken dat geblokkeerde gevoel in de keel ook. Ben niet misselijk maar het is een hele opgave om wat te eten/drinken.