Niet kunnen genieten

<p>Ik weet het allemaal even niet meer. Dochter net 7 weken blijft onrustig, vandaag heel veel huilen, is moe maar kan moeilijk in slaap komen en heeft erg veel krampjes. </p><p>Ik weet niet of het er in zit dat we weinig regelmaat kunnen krijgen met haar. Slapen wil ze niet in bed, in draagzak wel maar wordt sinds paar dagen dan ook steeds wakker. Probeer haar wel elke middag even in bed te leggen, maar hier zie ik echt geen verbetering in want ze blijft dan echt krijsen. Gevoel dat we maar wat aanrommelen.. </p><p>Of zou het toch iets lichamelijks zijn. Ze heeft koemelkallergie en mogelijk reflux. Voor de reflux geen medicijnen ivm bijwerkingen. </p><p>Of misschien toch het 8 weken sprongetje. </p><p>Zoontje was een flinke huilbaby en dit meisje heeft ook behoorlijk karakter. Normaal huilen kan ze bijna niet, alleen krijsen en is dan snel overstuur en moeilijk te troosten  </p><p>Ik ben moe, vind het hele dag zorgen en dragen zwaar. De nachten gaan overigens wel goed. Ben blij als mijn verlof straks afgelopen is want genieten is dit nou niet echt. </p>

Hi, 
heb je al aan een ostheopaat gedacht? Ik heb geleerd dat babys huilen omdat er wat is. Krampjes doen zeer en zijn zeker te verlichten. Reflux is vervelend en daar valt ook wat aan te doen. Als je blijft spugen is je slokdarm geïrriteerd en daarom kan je dochter ook huilen. 
De vermoeidheid kan alleen over gaan door te slapen. Geef er een dagje aan toe, blijf lekker thuis en zorg dat ze goed slaapt. 
Succes mama, je kunt het! 

Wat vervelend zeg! Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Wij hebben in hetzelfde schuitje gezeten met onze zoon toen hij zo oud was (en jij hebt er nog 1 rondlopen!) allereerst dus een dikke knuffel voor jou! Het is onwijs zwaar! Mensen die steeds zeiden  'gewoon lekker bij je houden' kon ik soms wel schieten, want dat deed ik al zo'n 8 uur per dag en je wilt soms gewoon ook even een uurtje voor jezelf.
Bij ons werd het beter toen we met medicatie zijn gestart. Onze zoon is nu 6 maanden en kan helaas nog niet goed zonder. Volgens onze ha kan het niet zoveel kwaad. Verder zou je de voeding in kunnen dikken. Voeding voor kma is vaak ook dunner dan standaard voeding (dus met reflux nog vervelender). Ik heb onze zoon daarnaast best veel in de maxi cosi laten slapen overdag. Niet heel goed, maar beter dan helemaal geen slaap. 

Terug
Bovenaan