Niet kunnen kiezen tussen 2 namen

De tijd begint te dringen en we komen maar niet uit de jongensnaam. Welke vinden jullie het leukst?

Fedde of Jim (op zn Hollands uitgeproken zoals Jim Bakkum en dus niet 'Djim')

<p style="text-align: center;">Bij Fedde zal het in ieder geval meestal goed worden uitgesproken. Als je Jim leest, denk je djim naar mijn idee. Succes met een keuze maken!</p>

Ga de namen zoveel mogelijk uitspreken.. Compleet met achternaam. Dan ga je vanzelf voelen welke je het beste vind passen.

Ga ook na wat voor verschillende beroepen er mogelijk zijn.. en hoe je de naam over vind komen op een eventueel visitekaartje. klinkt misschien heel stom, maar het is voor je zoon heel fijn later als zijn naam wel overkomt en serieus genomen word.

De combinatie met de achternaam is heel belangrijk, een naam kan nog zo leuk zijn maar als het niet lekker bekt met de achternaam, moet je het niet doen.

En ik heb persoonlijk ook naar de initialen gekeken, als de achternaam met een M begint zou ik geen naam kiezen met een S, dan krijg je dus SM.

Succes met jullie keuze.

<p style="text-align: left;">Je kan gerust wachten tot het kind er is. Een vriendin van mij heeft het hele namenplan omgegooid omdat haar kind niet aanvoelde als de oorspronkelijke naam...</p>

Terug
Bovenaan