Niet kunnen loslaten

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij een beetje verder kunnen helpen?

Onze dochter is nu bijna 4 maanden oud en sinds een paar weken ben ik zelf weer aan het werk gegaan voor 3 dagen in de week. Nu passen mijn moeder en schoonmoeder op onze dochter die dagen, natuurlijk super fijn maar ik merk dat ik het heel lastig vind om haar los te laten en te vertrouwen op de oma's. Zijn er vrouwen die dit herkenbaar vinden?

Ik hoor het graag!

Liefs K.

Ja. .. ik heb daar heel lang last van gehad! 

Niemand kon beter voor mijn kind zorgen dan ikzelf. Voelde me schuldig en verdrietig dat ik hem weg bracht!

Uiteindelijk merk je dat het ook daar goed gaat en ga je weer van het even werken weg zijn en uit de moeder rol kunnen stappen genieten .. maar bij mij had dat wel ff tijd nodig.

Hij is nu 10

Ik denk dat het begin altijd eng is. Mijn zoontje heb ik met bijna 4 maanden ook bij de oma's achtergelaten voor oppas. Ik vond dit helemaal niet fijn en ging niet met een fijn gevoel naar mijn werk.

Hij is nu 9 maanden en gaat nog altijd naar dezelfde oppas. Ik merk dat ik er nu veel minder moeite mee heb. Ik weet dat hij in goede handen is.

Het gaat nooit zoals je het zelf doet of wilt dat het gaat en dat stukje moet je loslaten. Op een KDV zal het niet anders zijn.

Terug
Bovenaan