Niet kunnen slapen van blijdschap

<p>Hey :)</p><p>Ik heb 3 dagen geleden een zwangerschapstest gedaan en deze was knalpositief! Ik denk dat ik nu 5 weken ben. Ik ben echt intens blij. Ik wil het het liefst van de daken schreeuwen maar ben ook wel angstig dat t mis zou gaan alsnog... ik vind 10% kans op een miskraam namelijk best hoog. Nu kan ik niet stoppen met denken over mijn zwangerschap. Heel blij en soms ook angstig. Ik denk er zelfs ‘s nachts  aan waardoor ik gewoon niet kan slapen. Is dat slecht voor de baby? Dat zenuwachtige gevoel (zoals je kan hebben als je op vakantie gaat of als kind, toen je bijna jarig was)? Herkennen jullie dit? En hoe gaan/gingen jullie hiermee om?</p><p>Liefs Linda</p>
 
Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd!! Ik sliep de 1e 2 weken na onze positieve test ook beroerd, heel onrustig en veel nadenkend (ook omdat ik heel bang was dat het mis zou gaan). Morgen 16 weken zwanger, kindje groeit heel goed en tot nu toe ziet alles er heel goed uit :) Dus nee ik denk niet dat dat invloed heeft, ik denk zelfs dat het er allemaal bij hoort en je brein dit gewoon even nodig heeft om te 'verwerken'. Ik ben het 1e trimester echt extreem moe geweest en was dag in dag uit gesloopt en kindje heeft er helemaal niks aan geleden zoals je ziet :)
 
Gefeliciteerd! En heel herkenbaar hoor, ik denk dat elke zwangere vrouw dit wel meemaakt. Het is namelijk niet zomaar wat... Bij mij heeft het denk ik een week geduurd. En toen ik 2 weken later hoorde dat het een tweeling was, heeft het weer een week geduurd tot ik fatsoenlijk sliep, haha!! Inmiddels 19 weken zwanger en alles ziet er (tot nu toe) perfect uit. Lekker genieten!
 
Fijn om te horen dat jullie dit ook hebben en dat de baby(s) gezond zijn ondanks de gierende adrenaline haha! Gefeliciteerd beiden en wat mooi dat het allemaal zo goed gaat. Wauw een tweeling! Dat moet je wel even verwerken ja;) hebben jullie het snel verteld aan jullie familie of hebben jullie gewacht tot de eerste echo/12 weken? Heel veel geluk!
 
Hey Linda, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Dat had ik ook toen ik wist dat ik zwanger was. Zo spannend en steeds vroeg wakker. Dus sliep maar een uurtje ofzo. Op de dag dat ik precies 6 weken zwanger werd kwam de vermoeidheid, misselijkheid. Nu slaap ik eerder, maar nog steeds vroeg wakker. 6w5d nu. Er gebeurt van alles in je lichaam, je hoofd blijft maar malen. Deze 12 weken zijn gewoon het spannendst. Ook omdat je het nog niet verteld aan iedereen.
Ik heb donderdag een eerste controle bjj de verloskundige ben dan 7w1d. Termijn echo pas 29 april. Dus nog steeds onzeker tot je een keer iets ziet.
Hopelijk een beetje rust daarna. Ik heb helaas geen tips voor je. Maar wel fijn dat er meer vrouwen zijn die het zelfde doormaken en dat je hier op het forum er over kunt praten. 
Niemand weet het dan nog, dus dat maakt het zo lastig he.. 
 
Hoi Linda,
Gefeliciteerd! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik heb precies het zelfde gevoel. Mijn darmen zij  enorm aan het rommelen en ik ben onrustig als ik moet gaan slapen. Wel merk ik dat het steeds minder wordt gelukkig!
Groetjes,
 
Hoi Linda,
Gefeliciteerd! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik heb precies het zelfde gevoel. Mijn darmen zij  enorm aan het rommelen en ik ben onrustig als ik moet gaan slapen. Wel merk ik dat het steeds minder wordt gelukkig!
Groetjes,
 
Hoi Linda,
Gefeliciteerd! Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik heb precies het zelfde gevoel. Mijn darmen zij  enorm aan het rommelen en ik ben onrustig als ik moet gaan slapen. Wel merk ik dat het steeds minder wordt gelukkig!
Groetjes,
 
Terug
Bovenaan