Niet kunnen slapen

Mijn dochtertje van 11 maanden heeft afgelopen donderdag de vaccinatie gehad. Gisteren sliep ze alleen maar en had hoge koorts, arme meid ? vandaag valt de koortd gelukkig wel mee maar ze weigert nu te slapen. Ze was half acht wakker en heb haar 11 uur naar bed gedaan. Maar ze kan gewoon niet in slapen vallen of gooit alles uit haar bedje. Iemand ervaring hiermee? Moet ik even laten gaan of eruit halen?<br />

Als ze gisteren veel geslapen heeft, dan is het toch logisch dat ze nu niet slaapt? Pas in bed leggen als ze moe is. Onze dochter heeft na de vaccinatie ook koorts gehad en veel geslapen. De andere dag sliep ze logischerwijs amper

Dus ze gaat nu 1 keer niet om 11 uur slapen? Ik zie geen probleem. Gewoon later nog eens proberen. Van 1 keertje of zelfs een paar dagen verstoord ritme hoef je echt niet op te kijken.

Idd, lekker wakker houden en om 13.00 naar bed. Dan hopen dat ze 1 lange slaap doet tot 15.00 of later en dan red ze het weer tot de avond!

Met 11 maanden is sowieso de wakkertijd wel 3.5 a 4 uur... binnenkort gaat ze het ochtendslaapje echt weigeren en ga je over naar 1x slapen in de middag!

Heeft ze nog koorts? Wij geven dan bij de fles voor het slapen gaan een perdolan in de melk zodat ze een rustige nacht geeft. Kan helemaal geen kwaad hoor.

Terug
Bovenaan