niet kunnen slapen

hallo

ik ben nu 18 weken zwanger van een tweeling, en ik heb nu sinds een week dat ik snachts bijna niet slaap....
ik wordt dan om 1 of 2 wakker en lig de hele tijd de draaien in mijn bed.... het is echt vervelend...
wat kan ik hieraan doen, hebben meer mensen dit?
is dit normaal.....
groetjes nicole
 
als ik s'nachts waker word ga ik plassen of ik nu moet of niet ga weer naar bed en kan dan gewoon weer slapen als ik blijf liggen kan ik ook niet meer slapen
mishien werkt het bij jou ook
veel sucses er mee
fijne feestdagen
 
Je vooral niet te druk maken dat je niet kan slapen en proberen rustig te blijven liggen. Het slechte slapen hoort er voor de meeste helaas bij en het wordt alleen nog maar erger! En als het lukt proberen 's middags even een uurtje te gaan liggen (als je niet hoeft te werken) ook al ben je dan misschien niet echt moe.
 
Ik kan ook slecht slapen hoor. Hoort er wel een beetje bij. Als ik wakker ben, ga ik ff naar de wc al hoef ik niet zo nodig en drink ik een glaasje melk en ga weer liggen. Wat irene zegt rustig blijven liggen. ook al slaap je niet, je lichaam rust wel... en das wel belangrijk. :D

Succes
 
Heel herkenbaar! Ik ben nu 34 weken en ik slaap sinds week 30 ook heel slecht. Wordt om de anderhalf uur wakker en ga dan plassen en kan dan ook niet meer slapen daarna... heel irritand!! Maar ik heb er nog geen oplossing voor gevonden..
 
Terug
Bovenaan