niet kunnen slapen

bijna een hele week kan ik snachts al niet slapen ben flink verkouden zodra ik ga liggen begint het hoesten echt niet meer normaal ook nog 1 oor dicht door de verkoudheid ga morgen maar eens naar de doktor toe kijken of die iets voor me heeft dat ik gewoon 1 nachtje goed door kan slapen slaap nu gemiddeld 2 uur per nacht is echt niet vol te houden

Ik zou ook ff naar de huisarts gaan. Is niet goed voor jou maar ook niet voor de kleine. Ik ben ook verkouden maar kan gelukkig wel slapen. Ik hoop voor je dat je vannacht wel kunt slapen. Tegen hoesten 's nachts nam ik altijd codeïne maar dat mag nu niet is namelijk slecht voor de kleine dus heb ook geen idee wat je er zo aan zou kunnen doen. Succes.

Groetjes Jojanneke

volgens mij hebben meer mensen hier last van ik slaap ook al een week heel slecht idd door het hoesten en je mag geen tijmsiroop nu heb ik gister avond een oud recept van mijn oma geprobeerd een lepeltje stroop met flink wat peper er op even in je mond kauwen en dan door slikken ik heb heerlijk geslapen misschien iets voor jou .
liefs evelien

Terug
Bovenaan