Niet kunnen strippen bij vk

<p>Hi!</p><p>Ik ben nu al 3x bij de verloskundige geweest om te laten strippen (inmiddels 40+4) waarvan het maar 1 keer gelukt is. De vk kan er steeds niet bij omdat m'n baarmoeder te hoog ligt en de mond naar achter:S</p><p>Ik had hier nog nooit van gehoord, en kan ook weinig vinden op internet. Hier meer mensen die dit hebben gehad? Iemand tips? Ik heb maandag weer een afspraak staan en zou willen dat het dan iets makkelijker gaat:) </p>

Bij mij hielp een voetreflexmassage om net die halve centimeter ontsluiting en verzachting te krijgen, waardoor ze kon strippen. Was in elk geval ook een prettige massage, dus kan misschien geen kwaad. Sterkte met de laatste loodjes, hopelijk hoef je nu niet lang meer te wachten!

Hoihoi,
Mijn verloskundige heeft het bij mij ook 2x willen doen maar mijn baarmoedermond lag ook te ver naar achteren en ik had 0cm ontsluiting. Dit was met 40 weken en een paar dagen later. Met 41+2 ben ik in het ziekenhuis gestript door de verloskundige van daar en hierdoor heb ik een serieuze trauma opgelopen. Mn baarmoedermond lag nog steeds naar achteren en nog steeds 0cm ontsluiting. Toen ze mij ging strippen ging ik door het plafond van de pijn!!! En ik heb 3x stop geroepen en ze stopte niet. Het was tot bloedens toe.. De dag erna begon de bevalling wel maar ik had het liever niet gehad.... Mijn eigen verloskundige vertelde dat strippen geen pijn hoorde te doen en dat het alleen kan als er een beetje ontsluiting is.
Succes met de verdere pogingen! Mijn verhaal is horror maar ik had daarvoor alleen maar positieve verhalen gehoord over het strippen!

Bij mijn eerste was ik ruim een week overtijd bij de eerste strip poging. Die dag kon niks, alles pot dicht. Heb de rest van de dag op bed gelegen met de ramen en deuren dicht, zo teleurgesteld was ik.
De volgende strip poging was 3 dagen later. Ondertussen was ik 41+5. Er kon net gestript worden maar heel minimaal. Dit was half 6 's avonds. Kwart over 10 de volgende dag had ik mijn mannetje in mijn armen.

Je kan inderdaad massage proberen of seks schijnt ook te helpen. Mijn ervaring is alleen wel, je lichaam moet er echt klaar voor zijn. En het kan zo maar veranderen.

Succes met de laatste loodjes

Strippen kan werken als je lichaam al een beetje klaar is voor de bevalling. En dan nog, kan het zijn dat het niks doet. Bij mijn derde kindje ben ik 3 keer gestript, alledrie de keren is er niks gebeurd! De derde keer was met 41.5. Die avond zijn mijn vliezen gebroken door de verloskundige en toen kwam mijn kleine meisje eindelijk.
Het kan nu niet lang meer duren! Hou nog even vol!

Thanks voor de reacties:)
Ik heb/had wel ontsluiting, 1 a 2 cm, dat is het probleem niet, ze kan er simpelweg niet (genoeg) bij, maar inderdaad nog maar even afwachten, en anders wordt het helaas gewoon inleiden.. 

Terug
Bovenaan