<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben een jonge vrouw en op dit moment 20 weken zwanger.</p><p>Samen met mijn vriend (de vader van ons kindje) ben ik al vanaf het begin van de zwangerschap druk bezig met het vinden van een woning. </p><p>Op dit moment woon ik nog bij mijn ouders. Hij heeft een kleine studio die al erg vervallen is en waar het eigenlijk niet mogelijk is een kindje op te voeden (ivm met gezondheid).</p><p>Afgelopen maandag hebben we na een hele lange tijd eindelijk een hele leuke woning kunnen bekijken. Helaas staan we hiervoor 2e op de lijst en de eerste kandidaat heeft ook interesse in deze woning. <br />We gaan er dus maar vanuit dat we het niet krijgen. </p><p>Helaas gaat het voor de rest ook redelijk traag en begin ik wel gefrustreerd te raken omdat we ook niet gehoord worden bij gemeente en woningbouw. Ik ben inmiddels wel een beetje einde raad zegmaar..</p><p>Ik wilde graag mijn verhaal even kwijt en hoopte dat er misschien andere (aanstaande) moeders hier ervaring mee hebben of in hetzelfde schuitje zitten. Wie weet heeft iemand er iets aan </p>