Heb dit m'n eerste zwangerschap ook gehad, zat van week 7 TM 10 thuis en daarna halve dagen. Met name door extreme misselijkheid en medicatie daartegen waardoor ik geen auto mocht rijden. Moest toen een uur rijden en de keren dat ik het probeerde viel ik echt bijna in slaap achter het stuur dus was niet verantwoord.
Nu bij m'n tweede zwangerschap werkte ik grotendeels thuis en tegenwoordig ook dichterbij huis en heb ik heftigere medicatie gevraagd (op aanraden van een vriendin die huisarts is). Toen kon ik het wel volhouden. Metoclopramide heette dat.
Vond het idd met name vervelend omdat ik me echt een beetje een aansteller voelde (veel dames bikkelen er redelijk doorheen in t begin) en omdat ik aan het einde van de rit met 34 weken verplicht met verlof moest ipv 36 weken omdat het UWV was bijgesprongen in mijn loonkosten de eerste weken. Ik vond het ook echt niet leuk om zwanger te zijn terwijl het mega mega gewenst was en we er lang op moesten wachten. Sterkte iig, het wordt beter en je doet het voor iets heel moois!!!