niet lang kunnen lezen of autorijden

ligt dit aan mij? ik kan niet lang meer lezen word dan doodmoe of duizelig zelfde probleem met autorijden ik ben dan doodmoe en kan het nog niet goed verwerken alles om me heen andere autos die langs me rijden..

Goed klinkt dat niet.. Ik heb er zelf geen last van. Ik heb officieel 6 weken rij ontzegging door de keizersnede, maar er staat geen stempel op mijn rijbewijs hoor. Ik ben korte stukjes wezen rijden van de week voor het eerst. Voelde weer als vanouds, heeeerlijk!
Ik zou het toch even in de gaten houden. Heb je het al die tijd al met lezen? Maar wat dan de oorzaak zou kunnen zijn, geen idee.

ik heb het alleen sinds bevalling en kan al meer lezen als toen. net of mijn hoofd de info nog niet helemaal kan hebben. is in de auto ook. te druk kan kniet hebben op de weg herken het ook niet van de andere zwangerschappen ofiets..

ik herken het ook niet. had wel de eerste paar keer dat alles op mij af kwam met rijden. maar ging korte stukjes rijden en heb dit opgebouwd.

eerste 2 weken heb ik niet gereden ivm de sectio. maar daarna gereden, heb geen leefregels gekregen dat ik niet mocht rijden. ook verzekering deed niet moeilijk

Wat gek...misschien dat je "hoofd" nog vol zit van alle gebeurtenissen? Combi van moeheid en hormoonwisseling?
En niet mogen autorijden na een keizersnee? Oh...dat wist ik niet..niet dat ik het al heb gedaan of van plan was binnenkort maar toch...
Liefs!

Nou mij is verteld dat ik 6 weken niet 'mocht' autorijden. Ja het mocht wel, maar als ik een ongeluk zou veroorzaken zou ik niet verzekerd zijn ofzo. Goed ik heb het risico niet genomen, maar vorige week kriebelde het zo en de politie ziet niet aan me dat ik een keizersnee heb gehad dus ik kon me niet langer in houden. Aangezien mijn auto nog vrij nieuw is wilde ik toch niet het risico nemen dat er wat zou gebeuren.

Aviya, je mag geen auto rijden als je gyneacoloog dit heeft geadviseerd, dit heeft hij bij mij niet gedaan.
UIteindelijk de VK gebeld en die zij als de gyn het niet heeft geadviseerd, dan mag je na 2 weken weer auto rijden, indien jij je lichamelijk goed voelt.
Wel voor de zekerheid de verzekering gebeld en die van ons wist niet dat ik bij deze operatie niet mocht autorijden. Mocht gewoon autorijden, hier natuurlijk wel een aantekening van laten maken.

Het gaat er vooral om dat als jij je ongeluk veroorzaakt je niet verzekerd zou zijn, maar onze verzekering gaf aan dat dit niet het geval was, indien de gyn geen advies heeft gegeven niet te rijden

Maar dat is bij elke gyn en verzekering weer anders

x yvonne

Hmmm... tja geen idee wie me dat verteld heeft... volgens mij gewoon personeel uit het ziekenhuis. Noujaaaa ik heb me laten rijden :D en nu stap ik wel weer lekker in de auto!

Terug
Bovenaan