niet langer stilhouden!

Hoi dames,

Nou zoals de titel al zegt ik kan het echt niet langer voor me houden dus ik heb het vandaag ook al op hyves gezet. Ben nog maar 5 weken en 3 dagen maar ik kan me mond niet houden.
Ben denk ik echt niet de enige.

Liefs Chantie

Hoi Chantie

Gefeliciteerd, ik kan me er zeker iets bij voorstellen de eerste weken kan je je mond niet houden.
Had ik ook , nu is t zo gewoon lijkt wel dat ik er wat minder uitbundig over ben hahaha

Hoi Chantie,

Ik heb het ook al snel tegen mijn bestie vrienden, ouders en zussen verteld.

Na de 1ste echo vertel ik het pas aan de rest.

Maar het is idd zooo moeilijk om het voor je te houden. Het is ook geweldig nieuws :)

Hey Chantie,

Ik vind het ook zoooo moeilijk mijn mond te houden. Wil het zo graag aan mijn vriendinnen vertellen. Mijn vriend wil toch echt even wachten tot we naar de vk geweest zijn. Dan zijn we 7,5 wk onderweg en vertellen we het eerst onze ouders en broers en zussen en een dag later onze vrienden. Nog een weekje geduld moet ik dus hebben..... Lief Tilly

Hey Chantie,
Hoe reageerde je man/vriend dat je het nu al wilde vertellen?
Ik wil het ook wel uitschreeuwen, maar lijkt me toch verstandig om 't even voor me te houden. Mijn man is er ook van overtuigd dat we moeten wachten tot de echo.
Gisteren het leuke nieuws gekregen dat een nichtje van m'n man 11 weken zwanger is, word het helemaal moeilijk om m'n mond te houden!
Liefs Vissen

hoi had ik ook hoor.. nadat ik test had gedaan heb ik gelijk mn zus en moeder gebeld of ik t toch wel echt goed zag... man was niet thuis was aan t voetballen en kon ik dus niet snel genoeg bereiken... had echt ff paniek gevoel ondanks dat t echt heeel erg gepland was.. had effe angst van wordt ik wel goeie mama enzo.. kwam er achter dat ik 6wke was. bij 8 wke had ik 1e afspraak bij de gyn. (dit omdat ik er wegens problemen met baarmoeder al liep) na die echo hebben we de oma's ingelicht. en na 9 weken iedereen kon ook mn mond niet houden maar mn man had t eerder verteld.... :)

Hahah wat grappig om te lezen, ik ben ook zo ver, 5 weken.. En ook ik kan mijn mond niet houden, dus gek is het niet!!!
Dit is toch ook het spannendste wat je mee kan maken in je leven (vind ik dan).. Ik heb het aan mijn vriendin verteld, zij is namelijk verloskundige.

En nu weet iedereen het al bij jou, maar je krijgt vast alleen maar leuke reacties, dan was het het ook waard!!

Ik kan niet wachten om het te zien, ik denk dan straks vergis ik me... Maar die test was duidelijk en ik voel me ook erg zwanger !!! haha

Hahahah nee je bent echt niet de enige.. ik zei t gelijk na pos. test al tegen mensen en het werden er steeds meer dus bij de 6 weken wist iedereen t al... ach ja als t fout gaat weten ze hou je je voelt!!

Terug
Bovenaan