niet lekkende tuitbeker

Hoi

Ik heb helemaal genoeg van die lekkende tuitbekers in mijn dure tas! Heeft iemand een goede die niet lekt? Ik heb al een aantal dure merken geprobeerd, bv avent, maar die lekken.

Groetjes, KT

Hey

Het is denk niet helemaal wat je zoekt, maar ik heb van nuby van die bekers met een rietje omdat Mick niet uit een tuitbeker wil drinken. Je sluit het rietje af met een schuifje zodat deze dubbel klapt. En ik heb nog nooit een lekkende beker in me tas gehad "afkloppen"

Dus misschien is dat de oplossing!

Hoi KT,

Die van Avent vind ik ook een drama. Ik heb goede ervaringen met de antilek bekers van de Hema. Niet de groene maar de oranje en blauwe bekers

Ik heb ook een beker van Nüby. Niet met een rietje maar met een zachte tuit. Deze werkt ook perfect (dus niet lekken).

Groetjes Femke

Ik heb ook de tuitbeker van Nuby met zachte tuit en die lekt hier ook niet, hoewel ik de dop ervan waardeloos vind....
Ik heb verder 2 bekers van Gerber, deze komen ui Amerika (maar misschien ook op internet te krijgen!) en die zijn echt te gek! Helemaal lekproof!

Liefs L81

Wij gebruiken ook de rietjesbeker van Nuby. Geweldig ding!
Lekt niet (als je de deksel er tenminste goed opdraait... Met kerst had ik dat in de haast niet goed gedaan, gevolg was natte spullen en een lege beker toen we bij opa en oma kwamen).
Wilmi

Terug
Bovenaan