Niet lekker in m'n vel

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vandaag loop ik echt een beetje met m'n ziel onder m'n arm en weet even niet wat ik met mezelf aanmoet. De laatste tijd ben ik ook wat somber en dan vooral 's avonds. Overdag als ik aan het werk ben of met andere dingen bezig ben  heb ik er niet zo last van, maar 's avonds kan me echt een gevoel van somberheid overvallen. Ik weet niet waar het nu mee te maken heeft. Is het de verbouwing die maar niet vordert? Dingen lopen anders en bepaalde klussen kosten uiteindelijk meer tijd én geld dan we verwacht hadden. Mijn man is naast zijn zware baan ook alleen maar bezig in het huis en ik kan ook niet verwachten van hem dat hij mij helpt in het huishouden. Hij doet wel, zover dat kan,  zoveel mogelijk. En is het allemaal op tijd af? Is het de verantwoordelijkheid voor een kind straks (kan ik het allemaal aan?). Lukt het financieel wel? Zijn het de 2, 3 weken die ik nog moet werken en waar ik eigenlijk tegenop zie.
Het lijkt wel alsof het net als de 1e 3 maanden van de zwangerschap is, behalve de misselijk, ben ik nu ook somber en ook erg moe. Ondanks dat ik een redelijke onbezorgde zwangerschap heb, begint het nu allemaal wel zwaar te worden.
Vandaag ook zo druilerig weer, wat ook vaak invloed heeft op mijn gemoedstoestand.
Sorry voor mijn beklag, maar ik moest het even kwijt.

Groet,
Noor
(vandaag precies 30 weken)  

Hoi Noor,

Jouw stukje had door mij geschreven kunnen zijn
Je bent niet de enige die zich zo voelt... Ben bijna 28 weken en ben zo chagrijnig dat ik er zelf van baal. Ben ineens moe, zie overal tegen op. Dingen waar ik normaal niet zo van onder de indruk zou zijn, lijken onoverkomelijke bergen. En werk... ik werk op een sociale dienst en het is bijna gevaarlijk. Niet de klanten, maar ik dus...  Boos over alles en op iedereen. Ik spring constant uit mijn vel. Mijn collega's proberen rekening met me te houden, maar dat is ookal niet goed. Moet nog 8 weken werken en weet nu al niet hoe ik die moet doorkomen.

Vandaag gaat het weer wat beter, maar dat geeft geen garanties voor de dag van morgen hoor.

Kortom, lang leve de hormonen, een troost, het schijnt echt over te gaan!

Sterkte,
Marnie.

GRRR grr

Weet precies hoe jullie je voelen, wij zitten midden in de verhuizing.. en alles lijkt heel snel of te snel te gaan.. we hebben afgelopen donderdag de sleutel onverwachts eerder gekregen, maar we zijn gelijk begonnen met alles.. ja ja alle muren glad maken en schuren.. daarna behangen.. toen laminaat gelegd boven in de slaapkamers en babykamer.. daarna laminaat beneden, wat vandaag afgerond is.. toen ineens vandaag nog de helft van de meubels over gesjouwd en alles staat er al bijna!   zo snel te snel.. dat ik door de bomen het bos niet meer zie.. als iemand 1 ding anders zegt of doet staan de tranen al in mn ogen.. ik raak geirriteerd van alles.. het bed staat zelfs al boven, nog niet in elkaar maar tog.. alles is boven al gesaust behalve de babykamer! en dat allemaal in nog geen 4 dagen tijd.. aankomende dinsdag ga ik voor het eerst naar zwangerschaps gym, donderdag komen we erachter wat we gaan krijgen, erg spannend allemaal.. maar alles is even teveel! Mijn man moet 2 dagen in de week over werken tot laat! dus we moeten het echt van het weekend hebben.. maar... doordeweeks ben ik gewoon thuis, maar ik kan niet veel! heb afgelopen dagen al teveel gedaan, last van mn buik en rug.. dus moet echt rustig aan doen.. maar goed genoeg geklaagt..   hoop dat alles op zn pootjes terecht komt! en dat zal vast wel!

Succes allemaal!

Liefs Chantal...     morgen 25 weken zwanger!

hallo allemaal,

ik ben dan wel niet zo ver als jullie maar geloof dat op dit moment ik me erg kan vergelijken ermee.
mijn vriend is in het buitenland op dit moment, en heb dus helemaal niemand om me heen, waardoor ik me overdreven zielig en somber voel!! ben helemaal niet zo'n typje maar voel me net iets te zielig nu.
erg agressief ben ik niet maar misschien dat dat in de laatste fase komt...

succes ermee dames!!

ik duik van ellende mijn bedje maar in.

hallo allemaal,

ik ben dan wel niet zo ver als jullie maar geloof dat op dit moment ik me erg kan vergelijken ermee.
mijn vriend is in het buitenland op dit moment, en heb dus helemaal niemand om me heen, waardoor ik me overdreven zielig en somber voel!! ben helemaal niet zo'n typje maar voel me net iets te zielig nu.
erg agressief ben ik niet maar misschien dat dat in de laatste fase komt...

succes ermee dames!!

ik duik van ellende mijn bedje maar in.

Terug
Bovenaan