niet lekker in me vel wat is het

hoi hoi, sorry als ik blijf zeuren maar zit toch me ein me maag, heb deze maand heel veel geklust ook als dacht dat ik me eisprong voelde, nu heb ik sinds een weekje hongerig gevoel s avonds als ik op bed lig me maag is echt aan het knorren, ik ga er niet in mee om te eten ik ga gewoon slapen anders word ik echt dik van het eten.

Nu had ik gister het op me werk en pijn in me buik misselijk hoofdpijn en heel erg duizelig viel bijna flauw, ik heb goed gegeten en gedronken heb zelfs geprobeert om een pudding broodje te eten maar na 2 happen wa sik weer misselijk,

vandaag voel ik me weer lekker op die rommelige buik na dan,

Heb vanmorgen getest maar was negatief wat ik al gedacht had vanwege dat mijn NOD pas rond de 11de is , dus eigenlijk te vroeg,.

Ik voel me zo raar , ben er nu echt te veel mee bezig en ben ik bang dat ik helemaal niet ongested wordt en dat ik ook niet zwanger ben, als ik ongesteld wordt vind ik het niet erg het is jammer maar kan ik weer opnieuw beginnen , inplaats van onzekerheid,

Ik denk dat ik echt gewoon moet wachten tot me NOD of langer zelfs.

Herkent iemand dit

Gr mama van sharon

Hoi mama van sharon,

Het kan twee kanten uit of je bent zwanger daar herken ik het van of je lichaam houdt je voor de gek.
Het blijft moeilijk die onzekerheid daar weet ik alles van.
Toen ik er teveel mee bezig was lukte het niet om zwanger te worden.
Pas nadat ik zoiets had het zal vooerlopig wel niet toen werd ik zwanger.
Ik had ook al vanaf het begin klachten maar dacht dat mijn lichaam een spelletje speelde.
Ik ga voor je duimen en zoals je zelf al zei je was vroeg met testen toch?
Hoop doet leven!

Liefs Pupke

dank je voor je reactie, ik weet precies hoe het gaat, want 3 jaar geleden was het zelfs dat ik om de maand me menstruatie had zonder pil, vanwege dat ik toen ( nu weet ik het niet) maar 6 keer perjaar een eisprong had dus vandaar dat ik het nu ook niet weet, ik ben tot gisteren niet mee bezig geweest dus ongestendwordt ik waarschijnlijk dan wel als ik niet zwanger ben heb wel een ei sprong gehad hopenlijk vanwege natuurlijk die eisprong gedoe.

liefs mama van sharon

Hoi mama van sharon,

Het is een dure hobby maar ik zou gewoon een aantal maanden aan de slag gaan met ovulatie-testen weet je in iedergeval waneer je een eisprong hebt.
Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als je dat niet weet!
Ik blijf duimen!

Liefs Pupke

nou dat hoef ik zo zeer niet tedoen, want wil het gewoon blijven oefenen in die zin dat ik daar geen geld voor uit wil geven wanneer ik mijn ei sprong heb, aangezien ik zo wat vorige maand haast 3 weken lang geklust heb( niet met een doel maar gewoon zin) dat het of ik ben zwanger of ik heb geen ie sprong gehad, maja dat is wat ik zelf denk.

liefs

Terug
Bovenaan