hoi hoi, sorry als ik blijf zeuren maar zit toch me ein me maag, heb deze maand heel veel geklust ook als dacht dat ik me eisprong voelde, nu heb ik sinds een weekje hongerig gevoel s avonds als ik op bed lig me maag is echt aan het knorren, ik ga er niet in mee om te eten ik ga gewoon slapen anders word ik echt dik van het eten.
Nu had ik gister het op me werk en pijn in me buik misselijk hoofdpijn en heel erg duizelig viel bijna flauw, ik heb goed gegeten en gedronken heb zelfs geprobeert om een pudding broodje te eten maar na 2 happen wa sik weer misselijk,
vandaag voel ik me weer lekker op die rommelige buik na dan,
Heb vanmorgen getest maar was negatief wat ik al gedacht had vanwege dat mijn NOD pas rond de 11de is , dus eigenlijk te vroeg,.
Ik voel me zo raar , ben er nu echt te veel mee bezig en ben ik bang dat ik helemaal niet ongested wordt en dat ik ook niet zwanger ben, als ik ongesteld wordt vind ik het niet erg het is jammer maar kan ik weer opnieuw beginnen , inplaats van onzekerheid,
Ik denk dat ik echt gewoon moet wachten tot me NOD of langer zelfs.
Herkent iemand dit
Gr mama van sharon
Nu had ik gister het op me werk en pijn in me buik misselijk hoofdpijn en heel erg duizelig viel bijna flauw, ik heb goed gegeten en gedronken heb zelfs geprobeert om een pudding broodje te eten maar na 2 happen wa sik weer misselijk,
vandaag voel ik me weer lekker op die rommelige buik na dan,
Heb vanmorgen getest maar was negatief wat ik al gedacht had vanwege dat mijn NOD pas rond de 11de is , dus eigenlijk te vroeg,.
Ik voel me zo raar , ben er nu echt te veel mee bezig en ben ik bang dat ik helemaal niet ongested wordt en dat ik ook niet zwanger ben, als ik ongesteld wordt vind ik het niet erg het is jammer maar kan ik weer opnieuw beginnen , inplaats van onzekerheid,
Ik denk dat ik echt gewoon moet wachten tot me NOD of langer zelfs.
Herkent iemand dit
Gr mama van sharon