niet lekker in me vel wat is het

A

Anoniem

Guest
hoi hoi, sorry als ik blijf zeuren maar zit toch me ein me maag, heb deze maand heel veel geklust ook als dacht dat ik me eisprong voelde, nu heb ik sinds een weekje hongerig gevoel s avonds als ik op bed lig me maag is echt aan het knorren, ik ga er niet in mee om te eten ik ga gewoon slapen anders word ik echt dik van het eten.

Nu had ik gister het op me werk en pijn in me buik misselijk hoofdpijn en heel erg duizelig viel bijna flauw, ik heb goed gegeten en gedronken heb zelfs geprobeert om een pudding broodje te eten maar na 2 happen wa sik weer misselijk,

vandaag voel ik me weer lekker op die rommelige buik na dan,

Heb vanmorgen getest maar was negatief wat ik al gedacht had vanwege dat mijn NOD pas rond de 11de is , dus eigenlijk te vroeg,.

Ik voel me zo raar , ben er nu echt te veel mee bezig en ben ik bang dat ik helemaal niet ongested wordt en dat ik ook niet zwanger ben, als ik ongesteld wordt vind ik het niet erg het is jammer maar kan ik weer opnieuw beginnen , inplaats van onzekerheid,

Ik denk dat ik echt gewoon moet wachten tot me NOD of langer zelfs.

Herkent iemand dit

Gr mama van sharon

Hoi Mama van Sharon,

Ik herken dit heel goed, ik dacht tot afgelopen woensdag ook dat ik echt zwanger was. Ik had al 2 testen gedaan. Ik had last van verhoging, hongergevoel, veel plassen, pijnlijke borsten, opgeblazen buik etc. Ik werd er heel onzeker van en wist niet wat voor signalen mijn lichaam nou aangaf. Na afgelopen woensdag was ik inprincipe pas overtijd, maar helaas was het woensdagochtend niet meer te houden en werd ik heel erg ongi. Ik baalde echt ontzettend en ik hoop dat het voor jou wel goed nieuws is, maar ik dacht echt dat ik zwanger was en ook omdat mijn ongi zo heftig was heb ik echt een hele dag rustig aan gedaan en gehuild. Ik wil zo graag zwanger worden, dus begrijp je helemaal! Nogmaals ik hoop dat het bij jou wel zo is, anders is het zo teleurstelling. Nu weet ik wel dat mijn lichaam goed werkt en ga ik weer voor de volgende ronde.

Heel veel succes en laat het even weten, ik hoop het zo voor je!

Liefs Victory

Hallo mama van Sharon,
Ik ben nieuw hier (heb al wel een keer mee gelezen) en herken je verhaal heel erg goed. Ben een keer echt beroerd geweest en was echt overtuigd dat ik zwanger was maar helaas 2 testen negatief. Na ruim een week overtijd toch ongi geworden. Ook nu zit ik weer in hetzelfde schuitje. Voel dingen die ik nog niet eerder heb gevoeld en had gister ongi kunnen worden en twijfel enorm.... Wacht nog maar weer af wat er komen gaat en anders ga ik dit weekend een test doen. Dus zoals je leest herken ik dit heel goed!!!
Ik hoop op positief nieuws voor je! Succes!!

he meiden dank jullie wel voor jullie reactie, ik weet niet of het voor jullie de eerste kindje is , maar voor mij wordt het de 2de, 2 maanden geleden heb ik een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap daarvoor ook een miskraam maar wist niet dat ik zwanger was ( slikte toen nog de pil namelijk)

je lichaam kan gekke dingen met je doen en vooral laten voelen en geloven dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is, vooral als je voor je eerste kindje gaat.

Ik ben er inprincipe niet mee bezig want heb tedruk met onze dochter 20 maanden , ze houd je wel bezig, maar s avonds nu na dat ik zo K u t voelde ben ik er wel mee bezig, ik heb geen pijnlijke tepels of borsten en ook gene ochtend misselijkheid,

bij mijn dochter was ik alleen misselijk met koken verders niet, bij mijn eerste miskraam had ik ook alleen misselijk bij koken, afgelopen miskraam had ik alleen een hinger gevoel snachts me maag ging echt tekeer, en nu ook weer die knorrige maag en rommelende buik, lijkt wel een orkest in me buik.

ik had nu wel getest maar eigelijk een week tevroeg volgende week donderdag is pas me NOD dus kan alle kanten nog gaan.

Meiden zet hem op en probeer je gedachten ergens anders tehouden, hou er rekening mee dat bij de eerste kindje meestal ruim een jaar kan duren , ik was pas na 1 jaar zwanger, met weet ik hoeveel testen vanwege die 6 keer perjaar eisprong ( toen der tijd , nu weet ik het niet).

liefs mama van sharon

Hoi mama van sharon,
Ik heb ook al een kindje dus ga nu voor mijn 2de. Bij mijn eerste hebben we er bijna een jaar over gedaan en toen ik eenmaal zwanger was had ik nergens last van. Had geen last van kwaaltjes o.i.d. voelde me erg goed. Nu al in ronde 7 en we gingen er al vanuit dat het wel weer lang kan gaan duren. Ik sta er best nuchter in we zien het wel hoe het gaat lopen.....Ben ook aardig druk met m'n zoontje en denk er ook niet zo veel aan (gewoon geen tijd voor :)) en als ik me beroerd voel kruip ik 's avonds eerder m'n bed in en zie ik het de volgende dag wel weer. Mijn NOD was 3 feb en gister en vandaag test gedaan, allebij een heel licht streepje. Vanmorgen buik krampen gehad en toch ongesteld geworden (denk nu dus dat we een miskraam hebben gehad???) Lekker onzeker dus allemaal hier.....We zien wel hoe het verder gaat. Dus zoals je leest begrijp ik best hoe je je voelt en hoe het is. Ik hoop voor je dat je deze week een positieve test in je handen mag houden!! En dat je je snel weer wat beter gaat voelen.
Liefs

hoi spreewtje, wij zitten ook in de zelfdee positie, wij hebben bij de eerste ook een jaar over gedaan en nu zitten we in ronde 4 waarvan 2 miskramen gehad hebben,nu zou ik het niet weten hoe of wat, maar mee bezig zijn gaat heel moeilijk want heb haast geen tijd vanwege de kleine, 20 maanden,
ze is heel erg vrolijk en druk, alleen heb nu s avonds een raar gevoel maja we zien wel nog ff 1 weekje uit zitten.

liefs

Hallo mama van Sharon,
Best wel wat overeenkomsten ja.
Tja dat wachten duurt lang he? Mijn zoontje wordt volgende week alweer 2 jaar en gelukkig geeft hij mij nu voldoende afleiding:) Ben wel erg moe en op dit moment heb ik even geen zin meer om achter hem aan te rennen(hihi) vanavond vroeg naar mijn bedje......
Tjonge in ronde 4 en dan al 2 miskramen is niet niks. Dat gaat zeker niet in je koude kleren zitten! Die onzekerheid vind ik nog wel het ergste. Had je al vrij snel in je zwangerschappen die miskramen? (of vind je het vervelend dat ik daar over vraag?)
Duim voor je deze week! Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?
Liefs

maakt niet uit je mag het vragen , ik ben er al over heen bij de eerste wist ik niet dat ik zwanger was, naja ik had wel voorgevoel omdat ik wel de symptomen had als bij mijn dochter en dat was misselijk met koken en dan niet willen en kunnen eten, maar de testen waren negatief en opeens ging ik heeeeeel erg vloeien, bij de 2de wist ik pas een week dat ik zwanger was, op dinsdag avond omdat ik haast 2 maanden geleden mijn laatste menstruatie had maar durfde niet te testenomdat bij mijn zwangerschap van onze dochter werdt verteld dat ik 6 keer perjaar een ei sprong heb ( nu weet ik het niet) dus ik dacht gewoon sla weer een maand over maar bleek dat ik zwanger was.

Vrijdag avond kwam moeders voor moeders en die teste natuurlijk ook en dat was negatief, volgende morgen weer getest en weer negatief, verloskundige gebeld enmoest toch langs komen, niks te zien maar ik dacht ligt het aan mij, misschien verkeerd gelezen( digitaal) maar me man had het ook gezien, of de test verkeerd , maar dan moet die negatief aan geven terwijl je zwanger bent en niet anders om, dus toch een miskraam en bleek dus dat ik al 8 weken was, ik had alleen last van honger gevoel snachts, dus en dat heb ik nu ook.

Terug
Bovenaan