niet lekker in mijn vel

hallo allemaal,
Ben nu even niet zo actief, want zit niet lekker in mijn vel. Ben nog steeds erg moe en ben heel snel op mijn tenen getrapt en huil om niks en dan weer ben ik ineens vol energie. Wordt een beetje moe van mezelf.
Daarbij moet ik nog een e-mail sturen naar mensen waarin ik teleurgesteld ben en dat vind ik ook zwaar. Maar ja ik moet het wel kwijt.
Ach er zijn ergere dingen hoor dat weet ik, maar ik ben gewoon doodmoe terug van vakantie gekomen en ik moet 29e juni weer beginnen met werken.....
groetjes een zeikerd

Hey meissie,

Ach wat vervelend om te lezen! Ik begrijp het wel hoor. T is ook niet nix, ineens weer een kleintje erbij, met een peuter er ook nog bij. T is ook gwn erg vermoeiend hoor.
Neem maar lekker de tijd hoor! En je bent geen zeikerd, absoluut niet.

Liefs Deb.

Nou, ik vind helemaal niet dat je zeurt hoor. Ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel wat opzie tegen de komst van deze kleine en hoe het daarna allemaal moet. Uiteindelijk komt het vast goed, maar het zal zeker zwaar zijn in het begin.

Kun je niet wat hulp inschakelen van buitenaf? Ik trok het deze week ook niet meer en nu heb ik voor iedere werkdag deze week iets geregeld voor Lotte, dan is ze even het huis uit. Vooral lekker voor haar, kan ze haar energie kwijt en krijgt ze volop aandacht en kan ik ook even bijtanken.

Heel veel sterkte hoor!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan