niet lekker in mijn vel

wie o wie herkend het ook....
Ik zit niet lekker in mijn vel, veel huilen en me soms echt even ongelukkig voelen........ zo raar bij z'on bijzondere periode deze gevoelens... mijn man heeft gelukkig wel een luisterend oor en dat relativeerd wel weer even

de vk adviseerd neem voldoende rust maar tja voor deze bezige bij met nog een dochter van 3 en een baan is dat wat lastig.......

dat mijn kindje het belangrijkst ben ik mij zeker van bewust maar vind het moeilijk accepteren dat ik een pas op de plaatsmoet gaan maken

hoi,
ik herken het helemaal.
ik heb vorige week dagen zitten zitten huilen.
had net de griep gehad,onderhand gaat de zorg van 2 kids gewoon door.
maar nu gaat het een stuk beter.zit er al een scheet dwars zie ik al apen en beren voor me.
jammer dan,me omgeving weet dat ik weer heel gevoelig ben en dat ik ook zo uit me vel kan springen.
ik heb het nu geaccepteerd.
sterkte.
gr marjan

Wat vervelend joh..
Denk dat het wel met vermoeidheid etc. te maken kan hebben... Dat merk ik tenminste aan mezelf..
Was van de week zo druk dat ik een paar x 's middags gewoon wel kon janken van vermoeidheid..
Was vergeten dat je zooooo moe kon zijn! :)

Maar verder geniet ik juist heel erg.. Mijn buik die nu echt groeit.. Kindje dat ik steeds beter voel..
Zo ontzettend bijzonder..
Gelukkig werkt dat bij mij om dat gevoel weer heel snel kwijt te raken..

Rustig aan! Hoop dat je je snel weer beter voelt..

Groetjes Maike

Hey ,

Ik was ook erg moe en druilerig en toen bleek mijn ijzer te laag.
Nu eet ik elke dag een broodje of cracker met appelstroop en een glad sinaasappelsap of een sinaasappel erbij.
Verder geen melkproducten meer 2 uur voor of na het eten en voel me weer helemaal top fit!!!!

misschien ook een idee voor jou.

groetjes Sas

Terug
Bovenaan