niet lekker, spugen, geen trek....

Hoi allemaal,

Matthijs (6 maanden en 1 week) is sinds vrijdag niet in z'n sas. Hij wil maar heel weinig flesvoeding, spuugt er vaak weer de helft uit (soms komt hij niet eens aan de 500cc....).
Ik weet dat de buikgriep heerst, zou dat het zijn?
Hij plast en poept goed, gelukkig...

Meer zieke kindjes of ervaringen?

Groetjes,

Esmeralda

Emma (7,5 maanden) is ook vanaf vrijdag niet lekker, vrijdag heeft ze ook zo'n beetje alles er weer uitgespuugd. Ben vrijdag nog even bij de dokter langs gegaan, ze heeft nl ook nog diarree.. Er is in drie dagen een heel pak luiers doorheen gegaan en ook de wasmachine draait overuren.Hij dacht dat het buikgriep was.

De dokter zei dat het belangrijk was dat ze minimaal 400cc/ dag binnen zou houden en als er na het weekend geen verbetering was, moest ik maandag  terugkomen. Ze houdt gelukkig nu weer wat flesvoeding binnen. Ook fruit geprobeerd maar dit kwam er weer net zo hard uit.
De  hoeveelheid voeding  die ze normaal krijgt (4 keer 200cc) moest ik verspreid over de dag aanbieden, heb gisteren ongeveer elke 2 uur 100cc gegeven. Vandaag maak ik weer normale hoeveelheid voeding en dan kijk ik hoeveel ze er van drinkt.

Sterkte ermee en hopelijk is hij weer snel de oude!!

Groetjes,Barbara

Terug
Bovenaan