Niet lekker voelen opeens

<p>Hi Ladies, ik ben nu over de 30 weken zwanger en voel me opeens helemaal niet lekker(midden in de nacht..) moest heel erg plassen, maar na het plassen werd ik duizelig en misselijk, heb ik het gevoel dat mijn blaas nog pijn doet van hoe nodig ik moest en heb het constante gevoel dat er druk op mijn darmen staat, en dan niet van de baby... </p><p>Online kan ik het niet echt vindenzen als t aanhoudt bel ik in de ochtend de verloskundige wel even of de huisarts om urine te laten testen, mqar herkent iemand dit?? Ga nog maar even proberen te slapen denk ik. </p>

Hi!
En huisarts gebeld? Zou kunnen zijn dat je een blaasontsteking hebt. Die voelen tijdens de zwangerschap anders aan.
Als je urine inlevert vraag dan gelijk of ze het voor de zekerheid kweken op GBS. Deze bacterie kan blaasonsteking veroorzaken en is handig om te weten tijdens de bevalling als je dragen bent van die bacterie.
Misselijkheid en duizeligheid kunnen ook zijn gekomen van te snel opstaan midden in de nacht. Ben ook al een aantal keer flauwgevallen snachts omdat ik naar de wc moest.

Hopelijk heb je gewoon een slechte dag en gaat het weer beter!

Succes!

Eens met bovenstaande reactie. Ik herken wat je schrijft van de dagen voordat bleek dat ik een nierbekkeninfectie had. Ik was idd ook drager van een GBS. 

Voelde me smorgens al stukken beter, heel gek! Heb de huisarrs uiteindelijk niet gebeld omdat de klachten over waren..
Heb wel ijzer tekorten, ben ik ook al langere tijd minder lekker door, ik denk dat dat ermee te maken gehad heeft. Ik probeer sinds 2 weken echt elke dag meer ijzer binnen te krijgen en voel me langzaam weer wat levender worden 

Terug
Bovenaan