Niet lekker voelen

Hallo ik heb een vraagje. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger. Sinds een week heel beroerd elke keer. Duizelig, kots en kots misselijk maar nog niet hoeven spugen, enorme hoofdpijn en suizende oren. Herkent iemand zich hierin? Ik heb echt alle tips qua eten al geprobeerd maar niks kalmeert me maag. Ben ook echt de hele dag misselijk en niet alleen de ochtend.. Ik werk zelf in de kraamzorg dus weet hoe belangrijk rust is. Maar zit nu al een week thuis omdat ik gewoon niet in staat ben te functioneren met deze klachten. Iemand tips wat voor hen wel gewerkt heeft om te eten en de eerste weken door te komen? Alvast bedankt!
 
Ik ben ook heel erg misselijk geweest. Huisarts gebeld en Emesafene gekregen. Daardoor voelde ik me beter, al ging de misselijkheid pas met 13 weken echt weg. Kon hierdoor wel redelijk functioneren
 
Van harte gefeliciteerd!
Maar vervelend dat je je zo beroerd voelt.
Helaas herkenbaar, ben nu ruim 7 weken en ook kotsmisselijk en heel erg moe. Heb nog geen gouden tip. Het is enigszins te doen als ik af en toe een cracker met kaas of rijstewafel met appelstroop eet. Vooral belangrijk om je bloedsuikerspiegel niet te erg te laten pieken (door in korte tijd veel suiker te eten) en sowieso kleine beetjes.

Heb jij het elke dag of wisselt het wat?
Ik ga morgen ook even de VK bellen en kijken wat zij nog zegt, want dit is niet te doen..
 
Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.
Bij de tweede ook behoorlijk misselijk en gewoon niet fatsoenlijk kunnen functioneren. Een belletje naar de huisarts en pilletjes genaamd suprimal hebben me enorm geholpen. Ik zou morgen even contact zoeken met verloskundige en huisarts. Veel succes met de misselijkheid. En probeer toch te genieten van de zwangerschap.
 
Zeker even de huisarts bellen. Ook ik kreeg emesafene voorgeschreven en hielp enorm de scherpe randen van de misselijkheid weg te nemen. Voelde me tot 13 weken niet top, maar al zóveel beter toen ik die pilletjes kreeg.
 
Die emesafene heb ik ook gekregen alleen doet het bij mij totaal niks. Bloeddruk was ook niet bijzonder. De vk zegt dat ik ermee moet dealen en ik er niets aan kan doen. Het word op een gegeven moment minder maar ik weet gewoon niet hoe ik moet werken als ik me zo beroerd voel.
 
Ik ben nu 7+5 dagen zwanger en sinds een week ook weeïg en bij tijden misselijk en overgeven. Ik zie er tegen op om morgen naar het werk te gaan, want niemand daar weet het nog.. hoe doen jullie dit?
 
Terug
Bovenaan