niet lekker voelen

Hallo dames,

Ik ben nu 36 weken en 1 dag, en voel me de laatste dagen niet echt lekker, heb veel buikpijn, voorweeen, heb enorm veel last van mijn darmen, ga vaak naar het toilet (sorry beetje onsmakelijk), en ben met vlagen misselijk. Ook dacht ik, hoe verder in de zwangerschap hoe minder de baby zich kan bewegen.....nou bij mij dus niet, gisteren ging het echt te keer in mijn buik dat het pijn deed!!!!!
Ik ben zwanger van de 2de, en heb dit bij de 1ste allemaal niet gehad.
Wie van jullie herkent dit???

Groetjes Sandra

Hi,

Het enige wat ik herken is dat het bij de tweede zoveel anders is dan bij de eerste. Ik heb nu ook klachten die ik bij de eerste niet heb gehad. Zo voelde ik een paar weken terug geen leven meer en ben ik erg geschrokken. Alles was prima.

Deze baby is ook erg druk. Regelmatig duwt ze mijn ribben aan de kant. Ik merk wel dat de bewegingen minder heftig zijn, maar wel krachtiger. Daardoor dus niet minder pijnlijk. Het is soms net of ze met alle kracht in haar lijfje haar benen via mijn zij naar buiten wil drukken en ja dat is pijnlijk. Maar omdat ik een paar weken geleden dus geen leven voelde, ben ik hier toch wel blij mee; fysiek is het minder, maar mentaal lucht het me steeds enorm op.

Ik denk wel dat veel klachten er bij horen, ik heb ze ook. Een tijdje terug heb ik hier ook een topic geschreven (baaldag). Ik heb ik-weet-niet-hoeveel verschillende soorten pijn, eigenlijk 24 uur per dag. Maar ik weet ook dat het nog maar maximaal 5 weken duurt. Dat geeft me wel kracht.

Voor jou in ieder geval heel veel sterkte.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan