Niet lekker voelen

Hoi meiden,

Ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die zich hierin herkennen.......

Rond mijn eisprong heb ik regelmatig dat ik mij niet zo lekker voel. Beetje het gevoel alsof je ziek wordt maar het zijn echt vlagen. Heb het er al eens met de dokter over gehad en het komt door de hormonen volgens hem. Ben misselijk, slappe benen, moe..... Gewoon niet lekker.

Vandaag ook weer zn dag blehh. Ik denk echt dat ik deze keer een vroege eisprong heb omdat ik mij niet lekker voel, slijmverlies hebt (gehad) en mij huid is toch onzuiver niet normaal.

Ben benieuwd of er meer meiden zijn die hier last van hebben.

Groetjes Beauty

Ik voel mij rond mijn ei altijd fit, heb erg veel zin in seks en hb en gave huid. Ik herken mezelf dus totaal niet in je verhaal. Sorry!

Ik herken het verhaal van bloempje meer dan het jouwe.... Ik heb het wel vlak voor mijn ongi, alle symptomen die jij beschrijft. Lekker verwarrend ook met een evt. zwangerschap altijd ;-)

Ja hoor ik herken t wel. Is in de loop der jaren erger geworden. Roep wel eens dat ik er van baal dat ik nu 2 x per maand last heb van mijn hormonen.
Maar ja, de enige optie schijnt aan de pil gaan....en ja...als je zwanger wilt worden is dat geen optie.

Ghihi , ik herken hem ..

Ik had gister mij ei , lekker wezen klussen ...
Daarna op de bank lekker tegen elkaar aan liggen en ik kreeg spontaan een golf misselijkheid omhoog indd het gevoel ziek te worden ..Ben lekker in bedje gegaan en nu voel ik me gelukkig weer beter ..

Bedankt voor jullie reacties meiden! Ben blij voor de meiden die er geen last van hebben en blij te horen dat ik niet de enige ben. Schijnbaar reageer ik nogal heftig op hormonen ofzo.

@justcarool dat worden 2 spannend weken!

Terug
Bovenaan