niet lekker

Hoi meiden,

Ik ben bijna 40 weken zwanger en voelde me tot nu toe uitstekend.
Toen ik vanmiddag aan tafel zat werd ik ineens niet goed. Ik voelde me zweterig en werd duizelig/zag sterretjes.
Ik ben snel gaan liggen en toen ging het na een poosje wel weer maar ik ben hier wel van geschrokken.
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad en/of heeft iemand een idee waar het door komt.
ik kijk uit naar jullie antwoorden.

groetjes van Carla.

Hoi Carla,

Ik ben inmiddels al 2 jaar de trotse moeder van een prachtige dochter. Maar ik had daar tijdens mijn zwangerschap ook last van. Mijn hb was erg laag, ik weet niet of je daar ook op gecontroleerd wordt. Kan natuurlijk ook zomaar iets zijn. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken, en anders de huisarts vragen of de verloskundige. Succes verder.

Marianne

hoi carla,
ik wil je niet bang maken, maar ik zal wel ff je vk of gyn. bellen. je kan namelijk nog totaan je bevalling last krijgen van zw.schapsvergiftiging.
ik voelde me mijn hele zw.schap prima, tot de laatste 2wk. voelde me nog niet eens zo heel slecht, maar had hoge bloeddruk op controle, ook af en toe duizelig. toen ze mijn bloed gingen testen bleek ik mijn bloedplaatjes af te breken.
(Hellp syndroom).
ze hebben mijn meisje dan ook met 40wk+1dg gehaald. en daar ben ik ze heel dankbaar om.
ik zou toch ff langsgaan als ik jou was.
liefs sandy

Het kan ook met een plotselinge daling van je bloedsuikerspiegel te maken hebben. Dat had ik tenminste tijdens de zw.schap. Als ik iets (zoets) had gegeten was het al weer een heel eind over. Maar eng is het wel! Ik heb het ook een keer gehad toen ik op de fiets zat (richting vk), gelukkig was m'n bloeddruk normaal (voor mijn doen, want het was eigenlijk de hele zw.schap door laag).
Als je je dus weer duizelig voelt, kan je ook proberen of het helpt als je iets eet, bijv. een koekje of een boterham met jam.

Sterkte! Groetjes van Marieke

Je lichaam kan raar reageren tijdens je zwangerschap! Ik heb dit ook gehad, ze dachten aan hellp. Maar mijn bloeddruk was normaal. In ieder geval moet je altijd je vk bellen! ook al is het dit keer niet je bloedruk het kunnen wel voorbodes zijn.

Terug
Bovenaan