niet lekker

Heb het idee dat onze kleine toch wel heel veel last heeft van zijn inentingen. Verkoudheid is over, maar hij drinkt zo ontzettend slecht weer. Wil niet slapen, overstrekt veel en trekt soms wel heel erg wit weg. Heb hem nu maar een zetpil gegeven en nu slaapt hij eindelijk. Snap er niks van. 1e rondje iets last gehad, 2e rondje niks en nu ineens zoveel. Half uur na die 120ml die hij dan drinkt komt het er met golven uit. Zijn fruit en groente blijven er wel in. Zijn er meer kindjes die zo ineens wel veel last hebben van de prikken?

het kan komen door de stoffen. de ene x hebben ze er veel last van de andere x niet. bij deze 3e ronde steeg jorn zijn tempratuur ook de pan uit. anders beetje verhoging maar nu 39 graden koortst..
is gelukkig alweer over

jochem heeft tot nu niet echt last van de 3de prikronde.....wat sneu zeg voor je mannetje.
Maar wat jij zo schrijft is denk ik echt van de prikjes. Dus probeer je zorgen ff aan de kant te zetten tav van zijn drinken.
Geef hem lekker een zetpil idd en probeer je dagritme erin te houden.
Als het maandag nog zo is zou ik persoonlijk contact met ka opnemen!
Sterkte ermee en kop op he!!!

liefs louise

p.s hier op het cb een leuke arts die zegt richtlijnen leuk maar ik kijk naar het kindje.........
Maar ook wel bourgondisch hoor haha ;-)

He, wat vervelend, Micah heeft er gelukkig nog geen last van gehad. Hij slaapt alleen erg veel na z'n prikken. Het is ook nogal wat, wat ze allemaal in die kleintjes spuiten. Fijn dat je kleintje met de zetpil toch ff lekker slaapt.

Jeetje, vervelend dat ie zo weer zo weinig voch binnenkrijgt. Hopelijk gaat het vlug weer over.

Hier geen last van de derde prikjes, enkel verhoging en de volgende dag een beetje mopperig.

Terug
Bovenaan