Niet lekker

Hoi Dames

Ligt het nu aan mij of hebben meer meiden er vandaag last van. Ik ben niet erg lekker, hoofdpijn, futloos. Nergens geen zin in, behalve slapen. Ik heb het ook zo warm steeds. Hebben meer mensen hier last van? Of ben ik vandaag de enigste?
 
Hoi Anouska,

Ik herken het wel, heb ook nergens zin in
(laat ik nou net afgelopen weekend zijn begonnen met babyspul wassen, dus ik moet nog even doorbijten en strijken) maar eigenlijk heb ik er ook geen fut voor en wil alleen maar hangen. Ik was voor ik zwanger werd een echte kou kleum,
nu niet meer, en die warmte helpt ook niet echt mee..... Nog even..... gelukkig wordt het vanaf morgen weer wat koeler.
 
Herkenbaar!! Hier ook doodmoe, maar niet kunnen slapen en t lijkt ook wel of ik alle virusjes nog even meepik, vorige week buikgriepje, nu neusverkouden en keelpijn en hoofdpijn... Allemaal laatste loodjes denk ik...

Sterkte!
 
I know that feeling...alleen bij mij ligt het toch nog een beetje anders!! Ook al zou ik wat willen doen, ik mag het nog genees....zit 24 uur per dag aan huis gekluisterd en bijna alles moet voor mij gedaan worden. Zelfs me dochter naar school brengen en ophalen, boodschappen etc,etc moet ik helaas aan een ander overlaten. Slapen doe ik ook haast niet ondanks dat ik inslaapers van me gynaecoloog heb gehad. Morgen weer naar het ziekenhuis en dan word er een datum geprikt wanneer ze de kleine man gaan halen. Ben morgen 35 wkn en ze laten me niet langer lopen dan 37...heb inmiddels ook onsluiting dus erg spannend allemaal.

Sterkte allemaal...
 
Terug
Bovenaan