niet leuk

dag dames,het valt me erg op ,dat er op mij niet veel gereageerd wordt.toen ik hier voorheen wel is berichten plaatste gebeurde dat wel,het lijkt wel of dit een gesloten clubje aan het worden is,degene met wie ik altijd kletsten,zijn er nu niet meer,soms het ik helemaal geen reaktie,s en soms maar 1 ik had van de week een bericht geplaatst dat ik toch ongi werd,en down hier door was,maar ik heb er niet veel reaktie,s op gehad,de dames die dat wel deden bedankt,ik denk dat ik maaar eenander forum ga zoeken want ik vindt het niet leuk,als er op somige wel veel gereageerd wordt en op andere weer niet,veel sucses met klussen en de zwangeren gefeliciteerd .

Misschien moeten jullie eens leren typen met leestekens, hoofdletters e.d. Dat nodigt uit om te reageren denk ik..Dit leest toch niet lekker zoals jullie schrijven...

Succes met zwanger worden dames..

hoi manuela,
weet je soms weet je gewoon niet meer wat je moet antwoorden.
iedereen voelt zich rot en down als de ongi er toch weer is.
je kan dan alleen maar denken, volgende keer beter.
ik reageer ook niet op alle berichtjes.
maar dat is toch geen reden om er gelijk maar weer vandoor te gaan??
als je geen reactie hebt gekregen stuur je hem toch nog een keertje?
soms kan het zijn dat er zoveel berichtjes achter elkaar geplaatst worden dat het berichtje niet gezien word.
maak je nou niet zo druk en probeer het gewoon een tijdje.
deze is toch ook gezien?

liefs claudia

Hoi manuela,
Ik weet uit ervaring,dat alle berichtjes wel gelezen worden en ook dat er veel meer meiden lezen ,dan reageren.

Niets houd je tegen om eens een berichtje te sturen aan een persoon die jou aanspreekt, daardoor krijg je sneller contact,NOD-genoten krijgen ook sneller een `band`, maar doordat we allemaal een andere cyclus hebben heb je de maand daarop vanzelf weer andere NOD-genoten enz.

In tegenstelling tot H. heeft het volgens mijn niets te maken met willekeur.Gewoon blijven,ik vind dit forum de leukste van allemaal(natuurlijk ga ik nóg liever naar een maand-forum!!!)

Ik heb dat gevoel(dat mijn berichten genegeert werden)ook weleens gehad, maar dat is dan óok omdat ik medelijden met mezelf heb (als het wéér niet gelukt is enzo) en ik daar veel gevoeliger voor ben.

Liefs Jeanette

Hoi Manuela,
Het is echt niet dat het een clubje aan het worden is. Maar er worden soms op 1 dag zoveel berichtjes geplaats dat je ze niet ziet....en soms weet je ook niet wat je moet schrijven. Ik ken ook niemand op dit forum maar probeer zelf contact te leggen bijvoorbeeld met de meiden die op dezelfde dag NOD hebben. Vragen hoe het met hun gaat. Zoals Jeanette al schrijft. Je kent elkaar niet maar als je graag contact wil moet je ook proberen dit zelf te leggen. En sluit me dan ook volledig aan bij Jeanette en Claudia. Probeer het eens........misschien werkt het.

Hoi Manuela,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de meeste berichtjes niet reageer, maar ik lees ze wel altijd.
Als ik denk mensen te kunnen helpen door informatie te geven dan doe ik dit.
Ik zou er een dagtaak aan hebben als ik op elk berichtje moet reageren!

Terug
Bovenaan