Ik loop tegen iets aan, waarvan ik niet weet wat ik ermee moet... Mijn beste vriendin leeft totaal niet mee met mijn zwangerschap. Ze is wat jonger dan ik, en ze zit gewoon in een andere fase, dat begrijp ik, maar zo weinig interesse had ik niet verwacht. Zeker omdat ze de peetmoeder gaat worden! Het is echt niet zo dat ik de hele dag alleen maar over mijn zwangerschap praat, en ik ben zoals altijd erg geinteresseerd in haar doen&laten, dus daar kan het niet echt aan liggen. Eigenlijk is het al zo vanaf het moment dat ik haar vertelde dat ik zwanger was, ze reageerde er een stuk minder enthousiast op dan ik had gehoopt. Ze vraagt nooit naar de baby, en negeert alles omtrent zwanger zijn, en als we samen winkelen houdt ze het nog geen 2 minuten uit in Prenatal. Het toppunt was dat ik haar mee heb gevraagd naar een verloskundige afspraak, ze de eerste keer te laat kwam, en nu ik haar nogmaals heb gevraagd ze heel lauw reageerde (zo van "ik zie wel of ik tijd heb"...).
Ik ben er behoorlijk verdrietig over, en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier mee aan moet... Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben er behoorlijk verdrietig over, en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier mee aan moet... Heeft iemand hier ervaring mee?