niet meer doorslapen op eigen kamer

onze zoon heeft ruim 3 maanden bij ons op de kamer geslapen. Op het laatst alleen nog in de nacht en toen sliep hij meestal tot 6 of 7 uur. Sinds een week slaapt hij ook 's nachts in zijn ledikant ipv de wieg en dus op zijn eigen kamer. Maar nu wordt hij al om 4 uur wakker ik probeer eerst of hij weerwil gaan slapen door het speentje te geven maar dit werkt niet en dus ga ik hem maar voeden en dan slaapt hij weer tot 7 of 8 uur verder. Op zich niet heel erg  al vond ik  het fijner dat ik aan een stuk door kon slapen. Zal dit door de  verandering komen of  toeval zijn?    

Het zou ook kunnen dat hij meer voeding nodig heeft? Ik lees het hier op het forum wel meer dat kindjes ineens niet meer doorslapen rond die leeftijd.

Mijn zoon is 14 weken en slaapt door sinds een week of 7, toen kwam hij echter rond een uur of 7 en nu steeds iets eerder, inmiddels is het vaker half 6 dan half 7. Ik zie het nog even aan en anders wil ik kijken of het helpt om hem rijstebloem in zijn laatste fles te geven...

succes

Terug
Bovenaan