niet meer doorslapen, sinds overstap naar Friso!!

Hoi hoi,

Kent iemand dit?
Onze kleine van bijna 6 maanden, is sinds een weekje minder gaan eten en wil dan rond 3.00 u of 5.00u een fles. De laatste dat overigens zijn 4de is drinkt hij niet helemaal leeg!! Met gevolg dat hij 's nachts komt. Voorheen ging dit erg goed, hij sliep altijd door, en zat op een heel mooi ritme.
Ik ben eens gaan nadenken en denk het volgende. Sinds wij overgestapt zijn naar een goedkopere voeding, Friso, hefet hij daar last van. Kan het zijn dat dit aan de voeding ligt??
Ik vind h tte lang duren het wennen. Miscshien toch maar gaan overstapen weer naar nutrilon opvolgmelk, die is overigens niet zo duur als nr.1!!??


Groetjes Vivian
 
Hoi Vivian!

Hier nog zo'n moeder met n dochter van 6 maandjes die niet meer door wil slapen 's nachts. Ik weet niet waar het aan ligt, maar denk (en hoop) dat het een fase is! Minoes sliep altijd goed door, tot een week of 4 geleden.

Wij zijn ook overgestapt van Nutrilon naar Friso, maar heb niet het idee dat ze daardoor niet door wil slapen..ze deed het namelijk voor de overstap al niet meer.

Omdat we denken dat het een fase is, doen we niet veel aan t "niet doorslapen". Wel zijn we r langzaam de fopspeen aan t afleren, want wij denken dat het daaraan ligt (ze wordt nml elke keer huilend wakker en is  vaak op zoek naar de fopspeen).

Waarschijnlijk heb je niet veel aan mijn verhaal, maar wilde je eigenlijk laten weten dat je niet de enige bent. Ik wens je veel succes en hopelijk snel weer een goede nachtrust toe.

Veel liefs,
Jacomien (mv Minoes, 1/5/2005)
 
Terug
Bovenaan