niet meer doorslapen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik zit de laatste tijd met een probleem.
samir is nu ruim 7 maanden en wil totaal niet meer doorslapen.
hij gaat altijd om 8 uur naar bed.
maar nu wordt hij vaak om 3 uur nog een keer wakker.
of omdat hij honger heeft of omdat hij geen slaap meer heeft.

wat moet ik nu doen als hij honger heeft haal ik hem er wel uit maar anders laat ik hem liggen.

ben ondertussen wel radeloos aan het worden.

groetjes saloua

Hier hetzelfde. Al een paar weken word Eline weer 1 keer per nacht wakker, terwijl ze al een hele tijd doorsliep. Vannacht was wel heel erg ,want ze kwam gewoon sinds gisteravond om de  2 uur. Nou zag ik vanmorgen wel twee witte puntjes onderin haar mond, dus dat zal het wel geweest zijn. Maar   ja, leuk is het natuurlijk niet echt.

Maar als ze wakker word van de honger zit er maar 1 ding op. En dat is voeden. Dus ik heb geen tips, maar ik hoop wel dat anderen die hebben....

hallo dames

ik heb bij het cb het o magazine gekregen en daar staat in dat ze tussen de 7 en 9 maanden slechter slapen omdat ze dan de dingen verwerken die ze overdag meemaken en dus gaan dromen en ze hebben verlatings angst ze snappen niet dat ook al zien ze mama niet dat ze dan niet weg is.

groetjes angela  

Hallo

Ik hier is dat al 2 keer een week geweest. De laatste week is vorige week geweest en dat was echt een drama. Heb toen uiteindelijk de wijkvp gebeld en die heeft een aantal tips gegeven en we moesten zeker medisch laten uisluiten bij de huisarts of dat er niks was met ons zoontje. Dit was allemaal goed. De tips van de wijkvp geprobeerd en nu gaat het weer goed, hopelijk blijft dit ook zo.
De tips waren 2 keer een half uur laten huilen.. Helpt dit niet dan een flesje. Ga je er naar toe dan niks zeggen en geen lamp aan maken. Hier was het zo dat ons zoontje steeds bozer werd dan moest ik hem eruit halen en dan even stevig tegen me aan houden, was ook een tip.
Na twee nachten ging het veel beter en nu slaapt hij op een enkel nachtje na weer door.
Succes en misschien heb je wat aan deze tips.

Groetjes bg

Daan is de afgelopen weken ook vaker 's nachts wakker.
Nu heb ik wel gemerkt dat als ik de dag rustig met hem afsluit en uitgebreid de   tijd neem om hem in bed te leggen dan hij zonder problemen de nacht doorslaapt.
Dus hier wordt nu iedere avond hetzelfde ritueel gevolgd met het gedag zeggen van broer, pyama aan, slaapzak en dan nog zijn kamertje een keertje rond voordat hij in zijn wieg gaat.
Afgelopen week 1 keer de fout gemaakt omdat niet te doen en toen kon ik er 's nachts weer uit.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan