niet meer eten en slapen

Hey,

Floor wil ineens 's avonds niet meer eten en slapen.
Ze krijgt echt op het randje genoeg calcium, omdat ze maar 2 flessen op een dag heeft. Nu wil ze 's avonds ineens haar fles niet meer leegdrinken, maar ligt dan vervolgens te huilen in haar bed.
Vanavond heeft ze van haar avondeten maar twee hapjes genomen (17.30) maar om 20.00 toch haar fles niet leeggedronken.

Help! Wat kan dit zijn?

Groetjes,

T

Misschien komen er tandjes aan?toen was kyandro ook wat van slag.vooral ook minder eten en drinken.en minder goed in slaap komen.en idd ook snachts in de weer,van tandjes krijgen hebben de meeste babys snachts veel last.als je zelf kiespijn heb heb je snachts ook het meeste pijn.
en ja de ene baby heeft meer last van tandjes krijgen dan de ander,
ik denk echt tandjes....maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit met babys
succes en hopelijk weer snel beter met je arme meisje,hoort er allemaal bij.
liefs jootje

heb net cb even gebeld. kwamen met de tip om groente smiddags te geven en brood 'savonds, omdat brood wel goed gaat.
en dan helft van de fles alvast bij brood, en andere helft voor dat ze naar bed gaat.
ook moet ze zelf gaan eten. schijnt dat dat op deze leeftijd ook komt.. ben benieuwd. ze heeft net zelf fruit gegeten. nou, de hond was er erg blij mee!! en ze heeft nog niet de helft op van wat ze anders eet.
maar toegegeven, ze vond het helemaal leuk!

we zitten het maar uit. ze ligt nu op bed, dus denk maar dat ik zelf ook even bij ga slapen :p

liefs,

T

Hier ook een tijd gehad dat ze s avonds niet wil eten,,dat gaat gelukkig nu weer goed, maar slapen s avonds is echt een gevecht.
Overdag doet ze het als een engeltje maar s avonds...pffff veel gehuil en gedoe...

Ik weet niet waar het aan ligt.
Ik dacht aan het dromen, maar ben nu aan het proberen om de laatste slaapje (de derde) eraf te halen.
Dat wordt ze niet gezellig het laatste uur, maar dan ligt ze wel weer op tijd in bed, rond 19:00uur hoop ik en moe..hoop ik..hahhaha.
Laatste dagen ligt ze er pas om half 10 in!!!
Terwijl ze daarvoor altijd om 1900 in bed lag..

Laatste ruk is ze ook langer wakker...hebben jullie dat ook?
Misschien is het dat ook, of idd een sprongetje of tandjes..succes..

Stan wil ook de fles 's avonds niet meer. Ik maak er dan een pap van, dat eet hij het wel. Hij wil zo min mogelijk uit de fle en zo veel mogelijk van een lepeltje :D

Ik hoop voor je dat het gauw beter gaat....

liefs

En T is dr weer verandering in gekomen.
Wil ze weer een beetje extra eten of dat nog niet...
Toen mn kleine meid ziekjes was en dus ook niet wou eten heb ik een vervanger gezocht en gevonden.
Heb dr gewoon piamapapje gegeven.gewoon op goed geluk de fles dr mee gevuld,men kan t ja warm of koud geven,heb t gewoon beetje warm gemaakt in de magnetron en ja hoor de kleine meid heeft toch nog een beetje gedronken,want eten wilde ze echt niet en veel drinken ook niet,maar dat met piamapapje is verzadigd,goed gevuld ook wel,dus t maakt ni uit hoeveel ze dr van zou drinken...

Terug
Bovenaan