niet meer eten!!

Hallo,

Mijn dochtertje is bijna 5 maanden en wil sinds een paar dagen geen melk meer drinken. Ze drinkt wel sap uit de fles, als ik haar een melkfles geef, drinkt ze eerst hongerig een paar slokken en dan proeft ze de melk en gaat dan keihard huilen. Wie weet wat ik moet doen?


 
Hoi

Mijn ervaring is zorgen dat ze voldoende vocht binnenkrijgen evt inderdaad sap en de luiers in de gaten houden. Het klinkt heel bekend...........die van mij heeft soms ook dagen dan wil hij geen of weinig melk. En ook soms vaker de fles en kleine beetjes. En ook het huilen na een paar slokken. Gewoon zo laten, wil je kindje niet dan niet. Geen drama van maken want dan krijg je alleen maar stress in huis. Wanneer je kindje voldoende aktief is en niet suffig overkomt is er volgens mij niets aan de hand. Vertrouw je het niet bel dan voor de zekerheid de huisarts of CC.

Die van mij is nu bijna 10 maanden en echt dit soort buitjes zal je vaker tegenkomen, zowel met eten of slapen. Maar ik begrijp je gevoel hoor want je wilt gewoon dat ze goed drinken en eten. Het zal wel met de sprongen te maken hebben. Kan je kindje sinds enkele dagen iets nieuws? Of misschien binnenkort. Het heeft allemaal met elkaar te maken.

Succes en groetjes!

Celie
 
Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ze kan inderdaad sinds een paar dagen omrollen en wil niets anders doen dan dat. Misschien is dat het. Ben ook al bij de huisarts geweest en die zei ook dat ik me er niets van aan moest trekken.

groetjes, Desiree
 
Terug
Bovenaan