niet meer gezellig sind hij doorslaapt

Hoi meiden,nou het onderwerp zegt al genoeg volgens mij.
Teun slaapt nu een sinds een week door (vandaag 10 weken) en hij is van een lieve vredige baby veranderd in een ontevrede hongerige baby. Ik word er knetter gek van,ik ben dit niet gewent! Hij lijkt de hele dag honger te hebben ik kan er (borst)voeding in blijven stoppen maar hij blijft zoeken en huilen. Het lijkt wel een bodemloze put!
Vandaag  huilt hij al vanaf 6 uur vanochtend. Als hij de fles heeft gehad (ik doe kolven) is het 5 minuten stil en dan is het weer prijs. Hij is zo moe en kan niet slapen. Ik heb alles al geprobeerd,inbakeren,in zijn bedje,in de box,in de wandelwagen. Hij ligt een beetje te knikkebollen op mijn arm en zodra ik hem weg leg begint hij te huilen. Ik durf er niet eens meer mee over straat! Zaterdag was ik even in de winkel begint hij weer te krijsen,zegt een mevrouw: hij heeft honger,je moet hem wel te eten geven! Nou ik had bijna haar nek omgedraaid! Het is er hier niet gezelliger op geworden,ik hoop dat het snel weer over is. Hij was zo makkelijk,hij kon echt overal mee naar toe.
Bedankt voor het lezen,ik moest het even kwijt!
Groetjes Mikkie.

hoi mikkie
vermoeiend voor je zeg.als hij zelfs in de wandelwagen huilt,wat moet je dan nog.als boas wakker is en huilt ga ik lekker wandelen.vind ie heerlijk.gelukkig komt dit zelden voor.niet dat ik verder nooit wandel hoor.misschien helpt het als je hem na de volgende voeding in bed stopt,deuren dicht,babyfoon uit en even laat brullen.hij zal zo langzamerhand wel  doodmoe zijn?
sterkte.
groetjes kari

Hoi Mikkie,

oooohhhh, vervelend zeg! Moeilijk he, als ze moe zijn en dan toch niet willen gaan slapen? En inderdaad, als ze honger houden helemaal... Hij zal het wel willen inhalen van de nachten? Krijgt hij overdag nu ook grotere flessen gekolfde melk? Kan hij misschien een vervroegde regeldag hebben? Ik zeg ook maar wat...
En moeilijk he, om dan zelf een beetje positief te blijven. Ik kan er al zo slecht tegen als Esther zich 5 minuten in slaap brult en dat heeft ze gewoon echt nodig! Laat staan als ze maar blijven huilen... En al helemaaaaaal als omstanders dan dat soort commentaar gaan leveren! Soms is bijten geoorloofd, hoor...  

Ik wens je heel veel sterkte. Houd moet, als hij straks gewend is aan zijn nieuwe ritme wordt hij ongetwijfeld weer hartstikke gezellig en vrolijk!

Liefs,

Eveline

Heej Mikkie,
shit zeg. Da's niet leuk. Ik heb helaas geen tips voor je. Hoop dat het nu alweer wat beter gaat. Misschien moet je je vragen eens op het voedingsforum stellen. Daar lezen nog meer mensen mee en die hebben misschien wel tips. Ik hoop het voor je.
Even nog iets anders: jij hebt ook die kinderwagen van Etos he.... hoe pomp je de luchtbanden op? Heb de fietspomp geprobeerd, maar die past niet.
Verder heb ik via internet een adapterset gekocht zodat je de maxicosi op het onderstel kunt vastmaken. Heel handig als je met de auto eropuit gaat. Hoef je niet die hele bak ook nog mee te nemen. Ze kosten 30 Euro en nog 6 Euro verzend kosten.
Het adres: www.babykoop.nl
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Hoi Veerle. Bedankt voor de tip,ik ga meteen zo`n dingetje bestellen,is toch wel makkelijk! Ik heb de bandjes opgeblazen met een verloopventiel,die kun je bij de fietsenwinkel halen. Ik heb al een klapband gehad haha. Nou dan loop nog maar eens recht naar huis. Je kunt moeilijk je kindje op je rug binden of de kinderwagen op zijn kop zetten om de band te plakken  Gaat alles goed met je kleine ventje?
Groetjes Mikkie.

Ha Mikkie,
dat ventiel had ik idd ontdekt in ons bandenplaksetje. En het werkt. Gelukkig kunnen we nu dan weer wandelen, want met een slappe band werkt dat niet. Rottig trouwens zo'n klapband. Lijkt me zeer onhandig lopen.
Je moet even kijken of die adaptorset nog snel te leveren is. Op een andere site had ik die tip ook gezet en toen iemand hem wilde bestellen was hij pas eind april leverbaar.
Het is een adaptorset van x-adventure (weet alleen niet of die standaard op alle x-adventurewagens past of dat daar nog verschil in zit) en dus niet van beebies first (zo heet onze wagen), want die hebben er geen volgens mij. Daardoor is de adaptorset wat ruim om de stang heen, maar dat kun je makkelijk verhelpen met schuimrubber. Ook zonder werkt het goed, maar moet je de adaptors bijdraaien. Fluitje van een cent hoor.
Maar in elk geval... als je zo lang zou moeten wachten kun je ook kijken of je ergens anders (Prenatal bijvoorbeeld) ook diezelfde adaptorset (van X-adventure dus) kunt krijgen. Lang verhaal... hoop dat het duidelijk is.
Met Quinn gaat het trouwens prima. Hij is rustig en tevreden. Slaapt 's nachts al lekker door. In elk geval van 23.30 - 5.30 uur. Vaak ook al langer, vanmorgen zelfs tot 8 uur. Helaas staat mijn biologische klok nog afgesteld op 5.30 uur en kan ik daarna niet meer slapen. Maar goed.
Hoe is het nu met jou zoontje? Gaat het alweer wat beter? Ik hoop het voor je.
Groetjes Veerle

Bedankt voor de tip! Ik zal iid eens bij prenatal kijken. Fijn dat dat je mannetje het zo goed doet! Knap hoor dat hij al doorslaapt,nu jou biologische knop nog hè!
Teun heeft vandaag de hele dag geslapen,heerlijk,heb ik weer wat werk weg kunnen werken,gisteren was echt alles blijven staan,wat een ....dag zeg. Maar ja hopelijk zijn we het weer door! Komt goed! Geniet ze en lekker wandelen!!! (nu de zon nog)
Groetjes Mikkie.

Hoi Mikkie,
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal. Jinte is vandaag precies twee maanden oud en slaapt sinds drie nachten keurig door. Zelfs nachten van 22.00 tot 7.00 uur! Dat is natuurlijk heerlijk.
Maar overdag vindt ze het slapen niks meer. Soms met geluk een uurtje, maar het lijkt steeds minder te worden en is nu vaker een half uur. Omdat we al die tijd het RR-protocol hebben aangehouden, ze ingebakerd in bed ligt ivm. haar onrust, lijkt het plan nu niet meer te werken.
Vandaag dus maar haar schema aangehouden en haar vermaakt met wipstoel, wandelen etc. Ook Jinte is dan echt niet altijd blij, maar slapen? Ho maar..
Ik weet niet of het bij jou kindje ook zo is, maar Jinte wil meer dan dat ze kan. Dat frustreert haar en daardoor ,lijkt ze ook minder te slapen. Volgens zeggen gaat dit beter als ze zichzelf beter kunnen vermaken en lichamelijk activer kunnen zijn. Een schrale troost misschien, want die tijd laat nog wel even op zich wachten...
Succes en hopelijk maakt het huilen wat meer plaats voor lachjes. Dan zijn ze beter te hebben als ze alsmaar wakker  zijn he!

Terug
Bovenaan