niet meer in de box willen

ik heb een zoontje van bijna 8 maanden.
hij wil haast niet meer in de box.
ja ongeveer een kwartier tot een half uur.
daarna is het brulle geblaasen, wat echt niet weer stopt dan.
wat doen jullie andere moeders , als je dit krijgt?

Hoi,

Ik zit met het zelfde probleem. Mijn zoontje is ruim 10 mnd, maar wil ook niet meer in de box. Over het algemeen kruipt hij de gehele dag door de kamer maar soms moet hij er in omdat ik ff naar boven moet om bv te douchen en dan is het idd brullen geblazen. Ik ben dus benieuwd naar tips. Ik zet altijd wel een muziekje met kinderliedjes op. In het begin werkte het perfect, maar nu ook niet meer.

Groetjes Sanne

Hallo moeders!!
Mijn dochtertje is nu ook 8 maanden, en zij heeft er idd ook na een kwartier genoeg van om in de box te liggen. Maar ik had al zo'n loopkarretje waar ze in kan zitten, en die leuke muziekjes heeft op het blad. Daar is ze echt meer dan een uur zoet mee! Wij hebben 2 honden en ze gaat er echt als een razende achteraan hahaaha!! Ze vind het super. Misschien is het ook wat voor jullie, en ze leren er ook spelenderwijs door lopen 2 vliegen in één klap toch?

xx Bren.

Allebei mijn dochters hebben tot ruim 1,5 jaar in de box gezeten.
Ik had altijd wel een vast schema. 's Morgens na het ontbijt gingen ze er een half uurtje zodat ik wat dingen in huis kon doen.   Daarna deden we vaak boodschappen, vervolgens wat drinken met een cracker. Dan even spelen of samen lezen, en dan weer even de box in. Na het middagslaapje speelden ze meestal gewoon in de kamer, maar als ik eten ging koken gingen ze weer de box in.
Bij mij was het ook wel eens huilen, maar ik liep dan gewoon weg en dan was het snel over. Meestal vinden ze het prima in de box als er niemand in de buurt is, ik merkte met de 2e al dat ze het prima vond als ik samen met de oudste naar boven ging, maar niet als haar zus in de kamer bleef.

Ik probeer vaste momenten aan te houden waarop m'n zoontje in de box gaat, als we gewoon thuis zijn is dat elke keer nadat hij een voeding/eten/fruit heeft gehad. Verder gewoon lekker op de grond.

Zolang het niet verantwoord is hem even in de badkamer te laten spelen tijdens het douchen doe ik dus ook niet, op het moment douche ik als hij slaapt. Soms sta ik er eerder voor op, maar meestal 's avonds.

Joke.

Hoi,

Onze zoon moet in de box als wij stofzuigen of dwijlen. Dat gaat niet altijd van harte maar hij moet dan gewoon ook al brult of krijst hij. Ook op het kdv moeten ze dan in de box. Verder laten we hem lekker buiten de box spelen. Hij gebruikt de box nu voornamelijk om zich op te trekken en er een rondje om heen te lopen. Ik denk ook dat je het beste vaste momenten kan aanhouden.

succes groetjes Renate

hoi

Ik heb een dochter van 7 maanden en ik heb de box niet eens meer in huis

staan ze wilde er niet meer in omdat ze kan kruipen .Nu speelt ze
lekker op de grond en ik hoor haar niet meer , als ik even wat moet
doen dan zet ik er gewoon

even in haar bedje en als ik klaar ben gaat ze weer op de grond .

Ik denk dat als je huis veilig is voor kleine kinderen dat ze best op de grond kunnen

spelen je houd ze toch in de gaten .

groetjes corien

Hallo,

Wil reageren op de reactie van sanne, een loopkarretje is leuk voor een kwartier hooguit langer moet je ze er niet laten ik deed het ook hij heeft er niet van leren lopen en staat nu door die kar voornamelijk op zijn tenen.

groetjes claudia

Terug
Bovenaan