niet meer ingedaald!

A

Anoniem

Guest
hoi iedereen,

ik vroeg me af of iemand dit ook een keer heeft meegemaakt.
onze kleine is sinds donderdag niet meer ingedaald. Vanaf 34 weken lag de kleine ingedaald. En nu op 39 en 6 dagen ligt het hoofd vrij boven het bekken.
Ik heb alleen van de verloskundige te horen gekregen om direct te gaan liggen als mijn vliezen breken. Verder zei ze dat het waarschijnlijk wel weer zal indalen bij het begin van de weeen. Ze zei dat het te hopen was, dat eerst de weeen kwamen en daarna pas mijn vliezen zouden breken.

ik probeer me niet te veel zorgen te maken, maar stiekum doe je dit toch een klein beetje.

ik ben bnieuwd naar jullie verhalen.

groetjes,

Marjo

Maak je geen zorgen, die jongste van mij is tot drie keer toe ingedaald met bijbehorende weeën, en tot drie keer toe weer uithet holletje gekropen.

Bij de bevalling zelf is ie gewoon weer ingedaald.

Heel maf he om te horen dat je kind   is ingedaald, en dan de keer erop krijg je te horen dat het koppie weer los ligt. Ik vond het in ieder geval heel maf. Pfff en dan die indalingsweeën, keer op keer, echt niet fijn. Maar het resultaat mag er zijn.

Miep

Ja, hier hetzelfde verhaal, wist ook niet wat ik hoorde...
Als ze ingedaald was had ik constant het gevoel of er een sinaasappel tussen mijn benen zat, maar wel een heel pijnlijke sinaasappel. Blijkbaar was het voor de kleine ook geen fijn gevoel, want ze floepte weer regelmatig omhoog. Mijn bevalling is 'gewoon' begonnen, toen was ze dus wel ingedaald, en uiteindelijk geëindigd in een keizersnee (maar dat kwam doordat ik niet genoeg ontsluiting had).

Succes de komende dagen/weken!
Liefs, Elly

Hoi,
Mjn baby was ook niet ingedaald. Ik moest dus ook gaan liggen als mjn vliezen zouden breken. Van die gedachte werd ik wel een beetje zenuwachtig. Ik dacht, stel dat ik nu bij de AH sta of in de Hema ben...
Maar gelukkig braken mijn vliezen 's nachts toen ik in bed lag dus kon ik lekker blijven liggen. De verloskundige is gekomen en zei toen dat de baby door de druk van het vruchtwater wel was ingedaald en ik mocht dus weer gewoon rondlopen. Gelukkig is onze dochter 4 uur later geboren dus ging allemaal lekker snel.
Heel veel succes,
Mo

Bedankt voor jullie reacties! Het is  een geruststelling om jullie ervaringen hierover te horen. En nu maar afwachten. Ik ben vandaag uitgerekend.

groetjes,

Marjo

Hoi, mijne is ook nog niet ingedaald en maakt ook nog geen aanstalte....

over dat liggen als je vliezen breken: als je bij de AH bent kun je gerust eerst naar huis, Pas als de weeën beginnen kan het gevaarlijk zijn dat bv de navelstreng of een armpje in de vagina zity, en dan klem kan zitten.

bij ons op de VK-praktijk hameren ze erop dat je echt niet meteen hoeft te liggen: beetjke ouderwets. gewoon naar huis en de vk bellen.

succes met alle bevallingen, mm38

Ha Marjo,

ik ben inmiddels al 40 weken en 6 dagen en die van ons wil ook maar niet indalen...
Donderdag pas weer naar de vk, en wanneer vrijdag nog niets een afspraak in het ziekenhuis.... Hoop dat dat niet nodig is en wij ons hummeltje al mogen bewonderen..
Heeft iemand nog tips om het op gang te brengen? Krijg opmerkingen als veel trappen lopen en het hart van een verse ananas eten.... (jaja, dit laatste heb ik vandaag dus gedaan maar ik merk nog niets, hahaha!)

Groetjes Niek

Terug
Bovenaan