Niet meer kunnen avond eten, moe en misselijk

<p>Hoi,</p><p>Vandaag ben ik 14.1 weken zwanger. Ik ben van week 6 t/m week 11/12 heel ziek geweest, veel overgegeven. Nu gaat het stukken beter, echter begin ik me in de avond vaak beroerd te voelen. Ik kan sinds een aantal dagen geen avondeten of warm eten meer zien of ruiken. Daarnaast ben ik extreem moe. Wanneer gaat dit over?</p>

Hoi.

Ik herken het helemaal. Ben nu 15 +1 zwanger.
Erg misselijk 24/7 geweest, nu vooral eind van de middag/avond misselijk en ben ik niks meer waard.
Avond eten lukt mij ook niet, probeer wel groente naar binnen te krijgen en anders neem ik een cracker of iets in die richting.

Ik merk wel dat als ik middags even slaap het iets beter gaat, alleen kan ik niet altijd die rust pakken.

Groetjes

Ik kan vanaf het begin al geen avondeten zien of eten, het enige wat naar binnen gaat zijn ‘frisse’ dingen. Zoals komkommer in azijn of yoghurt. Als ik het eten alleen al klaarmaak word ik zo beroerd. Terwijl ik halfuur ervoor super veel honger had en dacht : Nu gaat het me lukken. Ben nu 17 week en is nog steeds zo helaas...

Ugh, en vooral de geur van gepaneerd vlees.... oh wat vies. Dat ik dat ooit heb kunnen eten denk ik dan hahah! Oh en gehaktbal... net zo vies tegenwoordig!

Mijn probleem is dat ik heel snel vol zit. Ik eet echt de helft minder dan wat ik normaal zou doen. Dat voelt echt zo vreemd.

Terug
Bovenaan