niet meer (lang) in de wandelwagen willen

Nog even dit....
Sinds de periode van druk zijn en bewegen is aangebroken (zitten, lopen, kruipen....met hulp wellis waar). Wil meneer niet meer lang in de wandelwagen zitten. Ik heb een bugaboo en ik heb hem nu al een paar weken omgebouwd naar zit stand.
Als we gaan wandelen, boodschappen doen dan begint meneer al na 10 minuten te mopperen en te kreunen en steunen. Hij maakt dan echt van die bewegingen dat ie er uit wil. Uiteindelijk begint ie heel hard te bleeren.
Ik snap het opzich wel.....hij heeft net het bewegen ondekt. Maar ja....ik moet ook af en toe wel eens boodschappen doen of naar de stad.   En ik voel me zoooooo ongemakkelijk als ik in een winkel sta en meneer ligt te bleeren.

Zou dit een fase zijn? Hebben jullie hier ook ervaring mee? En zo ja, wat moet ik doen. Moet ik hem laten bleeren of juist nu even niet lang met hem gaan wandelen?

Ik wil zo ook even de stad in....ben benieuwd hoe het gaat ...ahah.

NOu bedankt voor julle advies alvast!

Heb je de wagen nog liggend (ik heb er ook één) of een beetje zittend? Als je van de ligstand uitgaat, doe ik de wagen altijd een standje naar beneden. Dan kan hij lekker dingen zien, de kap doe ik dan ook neit meer helemaal toe. Mutsje op helpt ook tegen de kou en de wind.

Misschien werkt dat. Lukas vind het in elk geval super om om zich heen te kijken.

Hallo, Linde heeft de wandelwagen nog nooit leuk gevonden en ik moet ook echt in beweging blijven, stilstaan is er niet bij.
Het is een tijdje goed gegaan met een speentje, maar ze is nu zo'n fanatieke duimer dat ook dat niet echt werkt.
Wel vind ze het nu  prima als de kap naar beneden is, heeft ze  wat te zien onderweg.
Onze oudste dochter vond de wandelwagen ook geen succes en zat met toen ze ongeveer 6 maanden was in de buggy. Ik heb een Koelstra en  die kan als buggy ook best plat,  dat kunnen de meeste wagens wel.
Ik denk dat  Linde over een maand ook lekker in de buggy gaat, dan wordt de bak van de kinderwagen ook wel erg krapjes.
Linde vindt de maxi-cosi ook een ramp om in te zitten, heeft jou kindje dat ook?
Succes en groetjes Danielle.

Sorry vergeet er nog bij te zetten dat ik als ik jou was toch maar lekker bleef wandelen, misschien dat 'ie de strijd een keer opgeeft.
Heb je al een favoriet speeltje geprobeerd? of juist iedere keer een andere om het spannend te houden.
groetjes.

Hoi,

Ik heb de Bugaboo al omgebouwd naar buggy-stand zeg maar....en dat vind hij juist niet fijn.
Maar goed....ben net gewoon naar de stad gegaan en de wagen zo ingesteld dat hij vooruit kon kijken. Dat vond hij wel leuk. Maar op de terugweg was het toch weer janken geblazen.....denk dat het gewoon te lang duurt dan. Hij is het gewoon zat.

Hoop maar dat dit gewoon een fase is en dat ie het straks wel weer leuk vindt.
Blijf het gewoon proberen en als hij gaat janken.....met een stalen gezicht doorlopen...haha.

hallo

ik heb dit ook gehad, maar na een paar keer wende ze er aan en nu vind ze het meestal goed. het is iets waar ze echt aan heeft moeten wennen (wat ik zo om heen hoor hier hebben veel kinderen dat)

Groetjes Veronique (mama van Daniëlle 27-6-2006)

Terug
Bovenaan