Niet meer misselijk???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger en ben sinds 2 dagen  van mijn misselijkheid af. Ik maak me zo'n zorgen dat het mis gaat. Zij er meer dames, die ook van de een op de andere dag niet meer misselijk waren/zijn??

Ik hoor graag iets van jullie

Hoi nieselke1,

je hoeft je niet omiddellijk zorgen te maken hoor, wanneer de misselijkheid overgaat. Maar ik begrijp zeker en vast je ongerustheid...
Ik ben zelf ook enorm bang als ik niet misselijk ben.
Ik voel me vanaf gisteren verschrikkellijk misselijk. Heb het echt moeilijk met vanalles.
Ik heb tevoren heel hard geroepen dat ik graag misselijk wilde zijn, omdat ik dan gerust was dat alles oké is, maar pfffff nee dank u.
Toch maar niet. Ik zou me niet ongerust maken hoor meid!
Geniet er gewoon enorm van en als je echt niet gerust bent, bel even de VK!!
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik misselijk geweest tot 12 weken. Nu ben ik vermoedelijk bijna 8 weken, dus...

Veel succes met.

Liefs,
van ons...

Hoi,
Ik snap dat je ongerust bent, maar bij mij houdt het maar niet op en ik kan sinds een aantal weken niet meer functioneren en ik hoop elke dag dat het maar minder wordt. En volgens mij hoeft het echt niet te zeggen dat er iets mis is hoor !!!

Birgit

Hoi hoi!

Ik weet sinds vrijdag 18 juli dat ik zwanger ben, en was vrijdagmorgen, zaterdagmorgen en zondagmorgen misselijk. Maandagochtend een beetje, gisteren heel erg (bijna de hele dag) en vandaag bijna niet. Ik maak me inderdaad ook wel zorgen dat er iets niet goed is, omdat ik ook wel vaak wat krampjes en steekjes heb enzo. Zou volgens mij bijna 5 weken zwanger zijn, en heb pas op 14 augustus een afspraak met de vk.

Groetjes,
Mitsj

He hoi,

Helaas betekend het niets als je wel of niet misselijk bent! Dan zou het bij mij nooit mis gaan , heb namelijk hyperemisis, dat wil zeggen dat je alleen nog maar kunt spugen. Na diverse opnames nu eindelijk de goede medicijnen die wel werken.

Ik zou het inderdaad wel heel raar vinden als ik niet meer misselijk zou zijn en niet meer hoefde te spugen, maar dat heeft meer met mijn lichaam te maken (de reactie van het lichaam op de hormonen die je door de zwangerschap aanmaakt) dan met of alles  nog goed is met de kleine.

Groetjes Noah  

he hoi,

ik ben towvallig gisteren bij de VK geweest en   dezelfde vraag gesteld. ene dag wel veel last van zwangerschapssymptomen andere dag niet. ze zei dat het heel erg normaal is en dat het eigenlijk meer een golf beweging (kan) zijn. hopelijk ben je nu wat gerustgesteld. als je het echt niet vertrouwd gewoon de VK bellen. daar zijn ze voor

succes!

lin

Hoi hoi,

Ik was van week 4 tot week 7 continue misselijk,voelde me beroerd enz
Vanaf week 7 opeens niks meer,heb meteen verwijskaart voor echo gevraagt,voor me eigen gerustheid.
Maar alles was goed,hartje klopte :D,Nu 23 weekjes zwanger van me 3de zoon en voel me toppie :D

Groetjes Franny

Dank jullie allemaal voor de geruststellende berichtjes.
Ik heb vandaag geprobeerd om met de verloskundige te bellen, maar ze was alleen bereikbaar voor noodgevallen en ze zal me in de loop van de middag even terug bellen. Wat fijn dat ik zulke geruststellende reacties krijg

Terug
Bovenaan