Niet meer naar bed willen!!!!!

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Mijn zoontje van bijna 15 maanden wil de laatste 2 weken niet naar bed. Hij heeft altijd goed geslapen hij gaat om half 8 naar bed en voor het slapen lees ik nog even een verhaaltje voor... maar nu als ik hem in bed leg begint hij heeel hard te huilen en dat blijft even doorgaan totdat hij in slaap valt en soms word hij snachts ook nog een keer huilend wakker..Overdag is het ook hetzelfde tewijl ik weet dat hij gewoon moe is en slaap heeft.

Herkent iemand dit? zou het bij zn leeftijd horen? ik hoop dat het snel voorbij is..

groetjes Hanan

Ilyas heeft dat onlangs ook gehad. Hij sliep altijd prima en ineesn was het over. Huilen huilen huilen.

Ik ben er ongveer een week in mee gegaan (hem naast me in bed genomen enzo), maar toen ben ik toch maar de strijd aangegaan. En heb ik hem laten huilen. Vreselijk, maar ik wist niet wat ik anders moest. Eerste avond duurde het 50 minuten voor hij sliep, 2de 45 en de dag erna 1 minuut en ging het weer als vanouds.

denk dat het een sprongetje was.

hoi
nou luke heeft het ook een tijdje gehad en soms nog wel is een keertje.
ik laat hem wel op bed maar ga om de 10 a 15 minuten wel even bij hem kijken geef hem zijn tut soms een slokje water maar laat hem wel in bed het is even vol houden en moeilijk maar het werkt e bij luke wel want hij gaat als ik hem om half 8 naar bed breng nog even liggen kwebbelen en knuffelen met zijn bumba en gaat weer liwf slapen alleen de ofgelopen 2 weken was het een paar keer weer huilen maar het was ook wel erg warm om te gaan slapen maar het gaat nou weer goed.
groetjes alexandra

Hoi,

Mano heeft het ook pas gehad. Naar bed gaan is nooit een probleem geweest en in ene ook huilen als hij zijn bed al zag. Ik heb hem 1 avond weer mee naar beneden genomen met het idee dat er misschien iets met hem was. Niet lekker ofzo....maar beneden was meneer weer aan het clownen. Na een half uurtje gezellig beneden hem toch in bed gelegd, brullen schreeuwen. Ik ben toen naast zijn bed gaan zitten en heb daar een half uur alleen maar gezeten en niets gezegd of gedaan, toen hield hij op met huilen en is gaan liggen en viel in slaap. de volgende avond ook nog naast hem gezeten en de dag erna was er niets meer aan de hand. Het werkt dus!! Nu gaat hij liggen pakt zijn knuffels en gooit zijn poppie ove zijn hoofd en ik krijg niet eens meer een kus want meneer slaapt al....zo lief :)) Ik denk dat hij een sprongetje heeft gehad want hij is nu ook overdag weer zo ontzettend lief en vrolijk............gewoon om op te vreten

Groet van een trotse mama

Grappig! Mijn zoon heeft precies hetzelfde! Ik  dacht dat het aan  warme weer lag en het feit dat het zo laat pas donker is. Ik heb zijn kamer verduisterd en breng hem een klein beetje later naar bed als het heel erg warm is, maar soms slaapt hij ook pas om 22.00 uur. In dat geval ga ik een paar keer kijken om zijn speen opnieuw te geven.

Mijn zoontje Lars is ook 15 maanden en we hadden hetzelfde van de een op andere dag.
Echt hartverscheurend huilen en mama roepen.
ook ik dacht dat hij ziek was en ben erbij gaan liggen.
In de nacht gingen we er bij zitten tot hij weer sliep, maar dat duurt vaak een uur.
Dit kan zo niet langer, dus nu gaan we ook  maar hard zijn.
Wel even ernaar toe maar laten liggen en troosten en dan maar laten huilen.
Hopelijk is het snel voorbij.
Wel fijn om te horen dat we niet de enige zijn.

groeten
Rachel

Terug
Bovenaan