Niet meer onderaan

Hallo Dames,
Ik zie net dat er een mamaclub april en mei is bijgekomen nou staan wij niet meer onderaan.
Maar het wachten op de 2de spruit duurt nog wel lang. als het meezit hebben we over nog geen 200 dagen de 2de in onze armen.
Succes iedereen met de echo en geniet er lekker van.
Ik moet er zelf helaas nog 8 dagen op wachten en ik kan zo slecht tegen wachten.
Groetjes jetske

Ha inderdaad ineens 2 maanden erbij hihih
maar als je bedenkt dat maart nog ruim 6 maanden weg is.... nog even wachten!
maar na de echo (gister) heb ik er ineens veel beter een beeld bij, dat scheelt voor het wachten wel
x Marij

Oeps ik zat ook al mis te klikken haha!
Ik vind dat de tijd snel gaat hoor! Ik weet nog goed dat ik alweer bijna 2 maanden geleden met die test in mijn handen stond!

oww....was mij nog niet eens opgevallen.Ik heb volgens mij echt op het onderste balkje geklikt.

Najah...ben ook blond hoor hahaha.

Nou,zal de volgende keer met inloggen eens beterderder opletten!!!

Toch wel fijn dat we niet meer de aller aller laatste zijn van het lijstje he.

poehee..we hoeven nog "maar" 6 maanden!!!!!!!!

Hi blondje ;-). In het linkermenu staan de maanden erbij, maar nog niet in het midden. het klopt dus dat je op de onderste geklikt hebt..
Ben benieuwd wanneer dit ook veranderd.. Wel geinig om een beetje omhoog te schuiven. Over een half jr staan we bovenaan!

x Taraneh

Hoi allemaal, ik vond het al zo raar, duurde volgens mij veel te lang voordat april kwam, ik heb effe stiekem gekeken, maar nu staan bij April en Mei volgens mij dezelfde berichtjes, gaat dus nog niet helemaal goed, hier op het forum, maar ja daar waren we al achter...

Ik ben volgens mij meteen bij 4,5 week al ingelogd op dit forum, die van april hebben dus wat langer moeten wachten...

Da's wel jammer, want juist in het begin is het zo fijn, als je het nog tegen niemand wil zeggen...

idd nog 6 maanden te gaan!!!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan