niet meer ongesteld na miskraam

hallo allemaal,
Ook ik heb na 7 weken een miskraam gehad en heb daardoor ruim 8 dagen gebloed. Sindsdien ( nu 44 dagen later) ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Op de 35e dag heb ik een test gedaan welke negatief bleek. Heeft iemand enig idee hoe nu verder. Na de test is het dus al weer ruim 1 week geleden. Zou ik nu weer een test moeten doen, afwachten of toch maar even bij de huisarts langs. Ik weet het niet meer. Weet wel dat die onzekerheid behoorlijk vervelend is.
Groetjes A.

Hoi A,

He wat vervelend allemaal he! Ik ken helaas het gevoel. Eerst die telleurstelling en dat verdriet en dan ook nog die onzekerheid er achteraan.
Dat je niet meer ongesteld wordt na de miskraam heb ik alleen niet gehad maar volgens mij moet je gewoon naar de dokter gaan. Je hebt toch niets te verliezen? Daar kunnen ze namelijk ook een zwangerschapstest doen en als hij dan weer negatief is kunnen ze misschien meteen iets doen of je doorverwijzen. Ik zou gewoon direct een afspraak maken, en niet langer in onzekerheid gaan zitten. Je kunt beter voor niets gaan en eventueel horen dat je weer zwanger bent dan dat je te laat bent en dat er wel iets is waarvan ze zeggen, was maar eerder gekomen toch?

Heel veel sterkte!!
Liefs een lotgenoot!

Ik heb ook twee miskramen gehad en ben in totaal drie keer gecurreteerd.
Mijn gyn zei toen dat het wel twee maanden kon duren voordat ik ongesteld zou worden.
Maar als je het niet vertrouwd wip dan even langs je huisarts.
groetjes diaan

Hoi A,

Ik heb na 12 weken een miskraam gehad. Na 8 weken moest ik naar de Gyn voor controle. Ik was nog niet ongesteld geworden maar ik was ook niet zwanger, ik had een een paar dagen ervoor een test gedaan. Toch hebben ze voor de zekerheid bloed afgenomen om te kijken of ik echt niet zwanger was en om te kijken of ik mijn eisprong had gehad. De uitslag was: niet zwanger en eind oktober had ik een goede eisprong gehad. Vorige moest ik dus ongesteld worden en dat is dus ook gebeurd. Vraag anders ook of ze jouw bloed willen nakijken . Succes

Terug
Bovenaan