Niet meer ongesteld...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik slik de pil en wordt daardoor altijd standaard in de stopweek ongesteld. Tot (bijna) drie weken geleden, toen bleef mijn menstruatie uit. Ik heb toen wel voor de zekerheid  een test gedaan en deze was negatief.

Mijn   vraag is dus hebben jullie dit ook wel eens gehad en is er een kans dat ik toch zwanger ben?

Liefs

hoi,

Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, tenzij je door de pil heen zwanger bent gewordenen je nog niet genoeg hcg-hormonen in je urine had.  Ik zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan, hij/zij kan je nog met een bloedtest testen of weet wat er voor een andere oorzaak is van het uitblijven van je menstruatie.(intensief lijnen of sporten bijv.)

Heel veel succes er mee,
groetjes Gwen.

ik werd altijd ongesteld in de stopweek van de pil. misschien dat je dan inderdaad zwanger bent geworden door de pil heen maar dat je misschien te vroeg hebt getest, ik zou anders inderdaad even langs de huisarts gaan als je het niet vertrouwd
succes

xxx

hoi
ja ik heb het ook gehad dat ik aan de pil was en dan niet ongesteld werd.
ik ben naar de huisarts geweest en die vertelde me het volgende
als je al een poos aan de pil bent maak je ei geen randje meer aan in je baar moeder dus als het eitje loslaat is er al niet meer van over en ook geen innesteling dus dan ook niet ongesteld om dat er niets meer gemaakt is.
de huisarts vertelde mij dta als ik weer ongesteld wilde worden dat ik dan moest stoppen met de pil en dan na ongeveer 3 maand er weer mee beginnnen.
bij mij begon het vaak spontaan weer na een maand of 4 niet ongi te zijn geweest tijdens de pil dus dat kan ook.

ik hoop de voldoende te hebben geholpen
en als je nog vragen hebt hoor ik het wel
groetjes pien

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Volgende week dinsdag moet ik inprincipe weer ongesteld worden. Als ik het dan niet wordt ben ik van plan even langs de huisarts te gaan.
Zelf lijkt mij de kans dat ik zwanger ben erg klein, maar op de een of andere manier voel ik me de laaste paar weken anders.

En Pien, na hoelang de pil slikken zou zoiets kunnen ontstaan weet je dat?
Ik slik namelijk pas sinds een half jaar weer de pil (dit omdat ik borstvoeding gaf aan mijn zoontje).

Liefs

Nou had gister dus weer ongesteld moeten worden, maar nee hoor weer niks!  Ik wordt hier eigenlijk ontzettend onzeker van. Ik denk dat ik vrijdag maar naar de huisarts toe ga. Maar zal ik voor die tijd dan nog een test doen? Of het maar gewoon aan de huisarts over laten???

Pppfff ben zo zenuwachtig. Ga ieder kwartier naar de wc... !!!

Liefs

Hoi,

En..??? Ben je al ongesteld geworden? Ik zou toch geen test doen maar dan meteen naar de huisarts gaan. want anders koop je een test en dan is die negatief moet je misschien alsnog nar de huisarts. Suc6 ermee!!

Liefs Manon

Hoi moedervan 1

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, en is op aanraden van de huisarts gestopt met de pil en de menstuatie kwam weer op gang.

Misschien ook een idee omdat ook eens te doen??

al is het maar dat je weet dat je nog een cyclus hebt. en ik zou dit zeer zeker even opnemen met de huisarts.

Groetjes moi28

Terug
Bovenaan