Niet meer op bed na onweer.

Ons kereltje durft sinds de onweer van afgelopen dinsdag niet meer te gaan slapen.
Dinsdag ochtend leek eerst goed te gaan maar na een van de laatste donderklappen werd hij gillend wakker.
"s avonds wilde hij niet meer in z'n bedje terwijl hij normaal altijd direkt gaat slapen zodra we hem neerleggen zonder te huilen.
Nu is het al bijna een week elke avond hysterisch bang huilen zodra   'ie z'n bedje ziet.We hebben van alles geprobeerd: ligt op de overloop aan, licht op z'n kamer aan,bij hem zitten maar hij durft niet meer.Uiteindelijk valt hij na   een uur wel uitgeput in slaap maar dit is zo zielig. Hij is zo bang.
het rare is dat hij 's ochtens wel in z'n bedje durft te zijn.Ik hoor hem dan vrolijk   'praten' door de babyfoon en soms valt hij ook nog weer in slaap.
Gaat dit over????
Iemand tips???

Hoi Mirandas.

Jeetje zeg wat ontzettend zielig, heel vervelend..
Ik heb helaas geen tips voor je maar ik wou je even laten weten dat ik het erg rot vind voor jullie en vooral voor je kleine. Misschien eventjes het bedje bij jullie op de kamer?
Ik snap dat het ontzettend eng voor een kind kan zijn.

Heel veel succes meid! Groetjes Kim

Het hoeft niet perse van het onweer te zijn het kan ook weer een fase zijn mijn dochter heeft er ook last van momenteel. Ze vertikt het om savonds rustig te gaan slapen in haar bedje wij moeten haar ook echt eerst in slaap wiegen en als ze dan vast slaapt leggen wij haar in bed. Het is heel vermoeiend overdag hebben wij het ook niet en het is nou al meer dan een week aan de gang .Veel succes

groetjes lisette

Terug
Bovenaan