Niet meer op de foto willen.

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Misschien een beetje aparte vraag maar wie herkent dit?

Mijn zoontje Nick 9,5 maanden oud wil niet meer op de foto.
Hij heeft het niet op de flits waardoor hij dus zodra hij een fototoestel zit gelijk zijn ogen dicht knijpt en wegkruipt.

Ik vind het zo jammer dat ik nu haast geen foto's van hem heb terwijl je nu alles wil vastleggen zeker met zijn eerste verjaardag in aan slag.

Groetjes,
Brigitte

logisch toch, zo'n felle flits is voor die oogjes echt niet fijn. ik heb een fototoestel met een zgn baby flits, dat scheelt iets, maar hier is het ook knijpen hoor.

miep

Dank voor het reageren. Ik weet ook wel dat je gaat knijpen maar dat doet hij dus ook als je de camera gebruikt zonder flits.
Welk toestel heeft een baby flits?

Groetjes,
Brigitte

Ik heb een panasonic Lumix. Mara stel je van zo'n flits niet te veel voor, het scheelt wel wat, maar het blijft vervelend. Onze prul is er ook watgevoelig voor. Mijn tweede dochter heeft het trouwens nog erger, die kan heel weinig licht verdragen, haar ogen worden echt rood (en nu bedoel ikniet de rode oogjes op de foto, maar echt het oogwit van haar ogen, het gaat dan ook branden)

Miep

Hier het tegenovergestelde;

zodra fleur een camera ziet, gaat ze er helemaal voor zitten, echt grappig om te zien.

Jammer dat jullie kleintjes niet van de camera houden, misschien proberen wat onverwachte foto's te maken en in te zoomen. Bewaar vooral de foto's van het wegkruipen of de halve foto's van alleen een paar benen oid. Lijkt mij in ieder geval leuk voor later, heb je beelden bij het "cameravrees"verhaal!

Probeer foto's te maken waarbij hij niet direct in de camere hoeft te kijken en dus minder last heeft van de flits. Of van een grotere afstand met een lens waarbij je goed kan inzoomen. Verder zou ik er rekening mee houden dat hij gevoelige ogen heeft voor fel licht, kijk eens hoe hij reageert op de manier waarop de ruimte om hem heen verlicht wordt.

Terug
Bovenaan